רשומות

יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

papabubble ישראל-חנות הסוכריות בעבודת יד יוצאת עם מוצרים לראש השנה


פאפהבאבל papabubble ישראל חנות הסוכריות בעבודת יד, מציעה לקראת ראש השנה סוכריות בעיצובים מפתיעים ובטעמי רימון, תפוח ודבש.

בשבוע שעבר ביקרתי בחנות הצבעונית והחביבה ולמדתי על בעליה מיכל אובין שטיילה בחו"ל "נדלקה" על חנות סוכריות בעבודת יד שראתה והחליטה שחייבים להביא את הקונספט לארץ. היא חיפשה את מקור הסוכריות והגיעה עד ברצלונה ושם יצרה קשר עם הבעלים. (יהודים) רכשה מהם את זיכיון הייצור ולאחר שנה של הכנות פתחה את פאפהבאבל papabubble ישראל.

החנות, היחידה מסוגה בארץ, בנויה כך שהעוברים והשבים יוכלו להתבונן בקסם תוך שהוא מתהווה לנגד עיניהם וליהנות מחוויה צבעונית ואפילו להזמין סוכריה ממותגת אישית. בחנות מייצרים מידי יום מאות אלפי סוכריות בצבעים, צורות וטעמים והכל נעשה לעיני העוברים והשבים. מלאכת היצירה של הסוכריות אינה פשוטה. יש מספר תהליכים של הכנת החומר ובניית הסוכריות הייחודיות.
למשל-זוהי התבנית של סוכריית הדבורה מאיה, ממנה יוצרים את הסוכריות.




לקראת ראש השנה למשל מייצרים מארז ייחודי עם סוכריות בעיצוב ובטעמי רימון, תפוח ודבש. מדובר בחנות היחידה על שלל 40 סניפיה של החברה שמייצרת מוצרי חגים יהודיים ויש לזה השפעה בינלאומית כמובן.
המארז מגיע במגוון אריזות הנעות בין 70-190 גרם ומחירם נע בין 24-45 ₪.

בנוסף, בחנות קיימים מיקסים ייחודיים של סוכריות בצורות שונות כמו מיקס יום הולדת, מיקס אהבה ומיקס תל אביב כנהוג בסניפי הרשת ברחבי העולם.



הסוד של פאפהבאבל papabubble ישראל הוא  בתהליך הייצור המסורתי של הסוכריות במקום. יחד עם זאת מטרתה להפתיע, לשמח את בלוטות הטעם ולרגש את הדמיון בכל ביקור מחדש עם טעמים, עיצובים, רעיונות, מרקמים חדשים וחוויה מושלמת בכל סוכרייה. בחנות ניתן למצוא סוכריות בטעמי פירות ביניהם פסיפלורה, פטל, תפוז, בננה, אננס, ליים, קיווי, ענבים, תות, מנגו לימון אשכולית אדומה ועוד וכן שילובים דוגמת אננס וקוקוס, תות שמנת, לימון שמנת, תפוח קינמון, קפה ושוקולד ואחרים.
*ניתן להזמין סדנאות הנערכות במקום והחוויה מאוד מתוקה, המשתתפים מעצבים את הסוכריות, בוחרים את הטעמים והצבעים ולומדים איך לייצר סוכריות ממש כמו מקצוענים. משך הסדנה שעה וחצי כשבסיומה כל משתתף מקבל צנצנת סוכריות בינונית ו2 סוכריות ענקיות על מקל.
מחיר לאדם בין  150-170 ₪,  4-6 משתתפים.



רחוב דיזנגוף 179 תל אביב, טלפון:0737856947
שעות פתיחה: א-ה 10:00-20:00, יום ו' 9:30-15:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה