רשומות

יום שישי, 1 בספטמבר 2017

"תבואות" מציעה לחגים "מג'דרה קינואה אורגנית"


כולנו מתכוננות לחגי תשרי וכבר מתחילות לתכנן את תפריטי החג. אני מציעה להכניס לתפריט מנה בריאותית של מג'דרה קינואה אורגנית. מנה שהיא חגיגית, צבעונית ועשירה בערכים בריאותיים.

קיבלתי להתנסות את התערובת המיוחדת שהוציאה לקראת החג חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים. מדובר על תערובת מיוחדת ואורגנית של קינואה לבנה, עדשים כתומות ובורגול. החלטתי להכין תבשיל ע"פ ההוראות שעל השקית וקיבלתי תבשיל בריא, צבעוני וטעים מאד.

אופן ההכנה פשוט וקל. טיגנתי בצל קטן ו-2 שיני שום. הוספתי את תכולת השקית ו-2 כוסות מים. כמו כן, החלטתי להוסיף 2 גזרים מגוררים. חצי כפית פפריקה, רבע כפית פלפל שחור ומלח. בישלתי על אש קטנה כעשרים דקות. זהו, מוכן. ניתן, כמובן, להוסיף תבלינים שאוהבים כמו: כמון וכורכום.





את התבשיל אפשר להגיש כמו שהוא, ואפשר גם לשלב אותו במגוון מתכונים – פלפל או כרוב ממולא, כיסוני בצק ממולאים (אפשר לשלב גם בשר טחון מבושל), להכין בורקס פילו, להכין סלט קר עשיר (להוסיף חמוציות, פטרוזיליה, בצל ירוק וגרעיני חמנייה).

הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי המג'דרה בה משולבים קטניות ודגנים באותה מנה מספקת לגוף את כל חומצות האמינו הדרושות. כמו כן, מרכיבי המג'דרה עשירים בערכים תזונתיים: הקינואה עשירה בחלבון, ברזל, סידן, ויטמין E, סיבים תזונתיים וויטמיני B; עדשים כתומות עשירות בחלבון, ויטמיני B, סידן, ברזל, נוגדי חמצון וחומצה פולית; ובורגול – הוא מקור טוב לפחמימות, סיבים תזונתיים, מגנזיום ואשלגן. תערובת המג'דרה מצוינת לטבעונים ולצמחונים לקבלת חלבון מלא מהצומח.
בנוסף, הקטניות והדגנים גודלו באופן אורגני, כך שהם נקיים מכימיקליים וחומרי הדברה המזיקים לבריאות.

כשרות: בהשגחת הרבנות ובד"צ בעל"ז.
מחיר לצרכן: 19.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם.


להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה