רשומות

יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

בית האופנה מאוזנר יוצא עם סנונית סתיו ראשונה רומנטית ומיוחדת


בית האופנה מאוזנר יוצא עם סנונית סתיו ראשונה רומנטית ומיוחדת

רשת אופנת 'מאוזנר' הפועלת יותר מארבעה עשורים בקדמת זירת האופנה יוצאת עם סנונית סתיו ראשונה. פריטים רומנטיים וייחודיים מבדי תחרת גפיור המשדרים אופנתית, טרנדיות ורומנטיקה בשילוב תחכום עכשווי וייחודי.

פריטי 'מאוזנר' נמצאים אצלי בארון ומלווים אותי שנים ולא נמאסים עלי ולכן כשמשיקים פריטים חדשים זה משמח אותי ובמיוחד כשהפריטים מזכירים לי את הבגדים הנפלאים של שנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת.



הפריטים היפהפיים מביאים אל קדמת הבמה את פאר העבר במראה רומנטי, נשי ורך אך יחד עם זאת משדרים עכשוויות ותחכום. בין הדגמים- שמלות תחרה שחורות ואלגנטיות בתוספת טוויסטים מיוחדים, עליוניות בצבעי ירוק בקבוק מבד תחרת גפיור מתנפנפת ושובבה ועוד.



אהבתי במיוחד את העליונית הירוקה והמתוחכמת המצליחה לשלב באופן הרמוני ומושלם בין ההידור של פעם לבין המראה העכשווי והאופנתי של היום.




את הקולקציה הנשית והמיוחדת מדגמנת יסמין מאוזנר-קוטלצקי, סמנכ”לית  ובתם של בני הזוג מאוזנר. יסמין מצליחה להביא דרך הפריטים אותם היא מדגמנת את רוח נשות העבר ויחד עם זאת להציג אישה עצמאית, בטוחה בעצמה, מתוחכמת ובעלת עוצמה ונוכחות. יסמין חובשת מספר כובעים היא סמנכ"לית השיווק של חברת 'מאוזנר' , פרזנטורית של החברה וכיום גם מעצבת מן המניין ועושה זאת בהצלחה מרובה.

הפריטים עשויים בתפירה קפדנית מבדים איכותיים, גימורים ופיקוח קפדני על כל שלב ושלב.

מי שאוהבת אופנה קלאסית, אלגנטית ועל זמנית ומאמינה באיפוק אופנתי ובכך שבגד צריך להיות נוח, איכותי ומתאים במדויק למידותיה, זו בדיוק הרשת עבורה.
את הקולקציה ניתן לרכוש ברשת הבוטיקים מאוזנר:
גן העיר- תל אביב/ מרכז שוסטר- תל אביב/  כיכר המדינה- תל אביב/ קניון גבעתיים/ מרכז בן גוריון- ראשל׳׳צ/ הרצל- רחובות/ שמאי- ירושלים/ מרכז שופינג- רמת השרון/ אחוזה- רעננה/ קניון ערים- כפר סבא/ חובבי ציון- פתח תקווה/ מרכז פנורמה- חיפה
צילום: דביר כחלון




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה