רשומות

יום רביעי, 13 בספטמבר 2017

קפיצה טעימה למסעדת 'אנגוסרי' עין המפרץ


לרשת הבשרים הידועה 'אנגוס' יש גם אחות קטנה ה 'אנגוסרי' בקונספט של אוכל רחוב מהיר כמו המבורגרים, שווארמה וסלטים. קפצנו השבוע לסניף של אנגוסרי בעין המפרץ ומצאנו שבמסעדה יש שני מתחמים. הראשון- שרות מהיר ועצמאי ואילו המתחם השני מיועד לסועדים הרוצים ליהנות מהבשרים המצוינים של משפחת דבאח. המסעדה מעוצבת בסגנון פתוח, ריהוט עץ וספות נעימות לישיבה. האווירה רגועה והתפריט מציע מבחר של המבורגרים, בשרים וכריכים 'אנגוסנדוויצ'ים.






אנחנו התחלנו עם מנת צ'וריסו עגל בחרדל ודבש המוגשת על בצל בפפריקה מעושנת. מנה שנטרפה תוך רגע. טעימה מאד ומומלצת. הצ'וריסו היה עסיסיים ומלאי טעם.



למנות העיקריות הזמנו סמאש בורגר- 2 המבורגרים של 125 גרם מבשר עגל בתוספת גבינת צ'דר מעולה. וההמבורגר הנוסף היה המבורגר של 240 גרם המוגש עם פטריות. אני לא הצלחתי לסיים את המנה שהייתה ענקית וטעימה ביותר. לצד ההמבורגרים קיבלנו צ'יפס והום פרייז קריספיים ועשויים כהלכה.




מחירי ההמבורגרים נעים בין 39 ₪ ל- 43 ₪. מחירים משתלמים ביותר. ואם בבשר חשקתם הרי שתמצאו במקום קבבונים ב-30 ₪. שיפודי טלה-60 ש"ח, שיפודי פילה- 89 ₪. שניצלים ועוד. בין הכריכים: מעורב אנגוס, צ'וריסו טלה, צ'וריסו עגל , סופלקי טלה ועוד. הכל במחירים הנעים בין 28 ₪ ל- 36 ₪.

האוכל מוגש באופן אסתטי ומרשים והגודל ובכן, כפי שאמרתי, אני לא הצלחתי להתגבר עליו.

סיימנו עם קינוח מתוק של סחלב טעים ויצאנו שבעים ומרוצים.



אנגוסרי- מתחם מסחרי עין המפרץ 04-6829717


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה