רשומות

יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

מסעדת אנגוס- חוויה עסיסית לקרניבורים


רשת מסעדות 'אנגוס' מוכרת וידועה בקרב אוהבי הבשר. הרשת שייכת לפאדי דבאח, בין מגדלי הבשר המקצועיים והמובילים בארץ ופועלת באזור הצפון כבר למעלה מעשור. לפני למעלה משנה אף השיקה מתחם תל אביבי הכולל את המסעדות "אנגוס" ו"אנגוסרי", לצד קצביית בוטיק. התמחות מסעדות 'אנגוס' היא בעיקר בתפריט עשיר עם מגוון בשרים איכותיים וטריים מעדרי הבקר אותם מגדל פאדי דאבח. העדרים גדלים בסטנדרטים בינלאומיים המתבססים על תו תקן השומר על תנאי גידול אופטימליים והומניים.

הכרתי את המסעדה בחיפה ששכנה בעיר התחתית. אך, לפני מספר חודשים נסגרה המסעדה ומי שרוצה להמשיך וליהנות ממטעמי 'אנגוס' מוזמן להגיע לסניף דיר אל אסד הנמצא בסמוך לקניון דבאח ושם ימצא את מסעדת 'אנגוס' ולצידה את ה'אנגוסרי' שהיא האחות הקטנה של 'אנגוס' המיועדת לאוכל רחוב מהיר אבל לא פחות טעים.


                  מסעדת אנגוס

                           מסעדת האנגוסרי

הוזמנתי להגיע למסעדת 'אנגוס' בדיר אל אסד ולטעום ממאכליה. הבשרים שמוגשים במסעדה בין אם נתחים מיוחדים, המבורגרים מצוינים ומנות נוספות, כולם מגיעים בשיטת ב- FARM 2 TABLE מהשדה לצלחת. נתחי הבשר הינם מזן אנגוס (כשמה של המסעדה) שמקורו בסקוטלנד והוא ידוע באיכותו הגבוהה. המסעדה מרווחת מאד, נעימה והשרות מוקפד וקשוב. במהלך הארוחה דאגו שלא יחסר לנו דבר וראיתי שכך נהגו עם כל אורחי המקום.

מה אכלנו?

התחלנו עם מנות ראשונות- טחינה מעושנת, סלט ירקות טרי וקצוץ דק ועראיס- פיתה במילוי בשר בקר עסיסי. (מחירים 29-30 ₪ למנה) המנות היו טריות וטעימות. העראיס הוגש עם רוטב טחינה קליל והיה מעדן. גם הטחינה המעושנת הייתה שונה מזו המוכרת לי והפתיעה בטעם הפיקנטי והמיוחד שלה.





המלצר המליץ מה להזמין לעיקריות והביא שיפודי טלה (60 ₪) צ'וריסו עגל וטלה  ( 28 ₪ מנה) שהוגשו עם צ'יפס והום פרייז. אני לא מחסידי בשר הטלה. אבל, כאן, הבשר היה רך ועסיסי וטעים. הנקניקיות אף הן היו מעולות.




סיימנו עם קינוחי כנאפה ומלאבי. ולדעתי, המסעדה שמתגאה בבשרים האיכותיים שלה, יכולה להתגאות גם בקינוחים המצוינים. מלאבי עדין, מלא בטעמים, עם מי ורדים ומחית פטל. וכנאפה עם גבינה ניטראלית וגמישה שטעמה משתלב היטב עם אטריות הקדאיף ועם הפיסטוק שפוזרו מעל, לביס מושלם.




לסיכום, חוויה קולינרית טעימה ומומלצת.

סניפי הרשת: רחוב הארבעה 20 תל אביב, קניון דבאח דיר אל אסד, אנוגסרי עין המפרץ, סניף מגדל- כביש 90 מתחם ויתנייה.
אתר-




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה