רשומות

יום שני, 2 באוקטובר 2017

גלידיום- גלידריה שמחה ומיוחדת במינה


מכירים את זה שבא לכם משהו הכי מתוק, הכי מושחת והכי טעים? ב'גלידיום' שבקניון הסינמול בחיפה, מגשימים לכם את החלום.

גלידריית 'גלידיום' היא גלידרייה אחרת. "גלידה זה אושר"- מסבירה לי גל מנהלת הסניף. כשאנשים מגיעים לכאן קצת עצובים, מוטרדים ולחוצים ובוחרים מהתפריט מנה מיוחדת, מלאת הפתעות וטעימה, הם נעשים הרבה יותר שמחים.

                            בצילום- גל מנהלת הסניף

נעמה, אתה הגעתי לגלידיום, אכן שמחה מאד כשראתה את גביע הגלידה שהוגש לה בטעמי מסטיק וענבים, אותם בחרה לעצמה. "טעם הענבים" אומרת גל " מיוצר רק אצלנו. אנחנו המקום היחיד שמייצר את הטעם הזה"



"מה זה אצלנו? " אני שואלת "יש לנו כאן מעבדה לגלידות וכל הגלידות שלנו מיוצרות במקום. מדי יום אנו מייצרים כאן את הגלידה הטרייה בעזרת צוות מקצועי שעבר הכשרה מיוחדת, בייצור מוקפד ומהחומרים הטובים ביותר"

גלידיום שייכת ליזמים אופיר בסביץ' מהנדס מזון ושותפו משה שמילוביץ' המגיע מתחום ההיי טק. השניים נפגשו לפני שנים כחיילים בבסיס חיל הים בחיפה. 
הקינוחים המיוחדים והמטורפים הם פרי ההמצאה של אופיר ואין מי שיכול לעמוד מולם. קשה מאד לבחור מהתפריט שמקבלים. מה תעדיפו מילקשייק "קנדי לנדי"- וניל עם רוטב תות, מרשמלו, סוכריות חמוצות, סוכריה על מקל וצמר גפן מתוק? או אולי "ניו יורק שייק"- אוראו, נוטלה, שוקולד לבן, מיני ריזס, הרשיז, סוכריות זהב קופצות, סניקרס, טוויקס, גלילית, קליק, טופיפי ו..קצפת.

תמצאו בגלידרייה קוקטיילים ייחודיים וצבעוניים של גלידות ב29 ש"ח, דוגמת קים ק.- גלידת אוראו וגלידה ברולה, נוטלה ושוקולד לבן, פירורי אוראו, סניקרס, ריזס, הרשיז, מיני אוראו, גלילית וסוכריות זהב קופצות; סוויט 16- גלידת קרם ברולה, סירופ תותי פרוטי, מרשמלו, שטיח חמוץ, סוכריות צבעוניות, סוכריות קופצות וצמר גפן מתוק;   מילקשייקים מטורפים (35 ₪) דוגמת המילקשייק השחור (הומצא כבר לפני כמה חודשים); ניו יורק שייק- אוראו, נוטה, שוקולד לבן, מיני ריזס, הרשיז, סוכריות זהב קופצות, סניקרס, טוויקס, גלילית, קליק, טופיפי וקצפת ועוד.


אני בחרתי קוקטייל גלידה בשם "בלאק אנד ווייט"- גלידה שחורה על בסיס נוטלה (כן, כן" וטעימה!) גלידת קרם ברולה, נוטלה ושוקולד לבן בלווי נבחרת איטליה של חטיפים: נוטלה, שוקולד לבן, קינדר בואנו, אצבעות ופניני שוקולד, לואקר וסוכריות קופצות. מושחת וטעים בדיוק כפי שזה נשמע ונראה.



גולת הכותרת של גלידיום והלהיטים הנחטפים הם קינוחי הגלידה המיוחדים הכוללים: גלידה בורגר, קרואסוניום נוטלה וקרואסוניום אמרנה. הגלידות מוגשות או בלחמניית המבורגר מתוקה עם גלידת שוקולד בלגי, נוטלה, שוקולד לבן ופניני שוקולד, מקופלת, סוכריות ליים וגם כדור פררו רושה ממעל, או בקרואסון מתוק עם גלידת תות וניל, שוקולד לבן, רוטב תות, דובדבני אמרנה, פניני שוקולד לבן ושבבי פטל מיובש.





גל סיפרה לי שבשמות המנות הושקעה מחשבה רבה למשל המנה הנקראת קים ק. על שם קים קרדשיאן היא מנה המורכבת מחטיפים אמריקאים ומשלבת בין צבעי לבן ושחור. או מילקשייק קנדי לנדי אשר כשמו כן הוא הרבה סוכריות וממתקים.




הגלידרייה מעוצבת בצבעים עליזים ומושכים. מבחנות מעוצבות תלויות על הקיר. גם את נוסחאות הכנת הגלידה תמצאו על הקירות. הרכבת המנות נעשית בעמדת הרכבה מיוחדת וניתן לצפות בתהליך ובעובדים הלבושים בחלוקי מעבדה מיוחדים.






החוויה בגלידיום גרמה לי לחוש קצת חוטאת. המנות כל כך מפוארות ומושחתות שמיד הרגשתי אשמה. זו לא סתם גלידה פושטית בגביע. פה מדובר על מנה אדירת ממדים, מלאה בהפתעות טעימות וגדושת מתיקות.

אז אם אתם בעניין גלידה אחרת ומפתיעה תנו קפיצה לגלידיום ואני בטוחה שתצאו משם עם חיוך על הפנים.



גלידיום, קניון סינמול, ההסתדרות 55 חיפה, שעות הפעילות א'-ד' 9:30-22:00, ה'- 9:30-23:00, ו'- 9:30-00:30, ש' 11:30-23:30, 04-8724743. לא כשר


צילומים- שי בן אפריים, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה