רשומות

יום שבת, 4 בנובמבר 2017

היכן לבלות ולצבור חוויות ופינוקים? בספא וילג' בחמת גדר


מי מכם לא מכיר את אתר חמת גדר ולא טבל בבריכות המים הטרמו- מינראליים שבאתר? אני בטוחה שכולכם ביקרתם וחוויתם. כי איך אפשר אחרת? 40 שנה מאז נוסד האתר ו-16 מיליון מבקרים הם ההוכחה כי אנחנו אוהבים את פארק הנופש היפה שבדרום רמת הגולן.

חמת גדר חזרה לידי ישראל במלחמת ששת הימים, אך בעקבות המצב הביטחוני הרגיש האתר היה סגור עד שנת 1976. ארבעה קיבוצים שותפים באתר- מבוא חמה, כפר- חרוב, אפיק ומיצר. בתחילה הוסדרה הבריכה המרכזית לבילוי משפחתי ובמשך השנים נוספו עוד ועוד אטרקציות. הוקמו בריכות רחבות ומפלי מים, כסאות ג'קוזי ייחודיות בתוך הבריכה. הוקמה בריכה גדולה של מים קרים לקיץ עם מזרקות מים ומגלשות, הוקם מתחם טיפולים רחב ידיים עם צוות מקצועי של מטפלים ותפריט טיפולים רחב, הוקם מלון בוטיק מפואר "ספא וילג'", הוקם מתחם אוהלים הכולל אוהלים ממוזגים וגם אוהלים משפחתיים ללא מיזוג ועם מתחם קמפינג מסודר. ויש את מתחם התנינים, מיני ספארי לילדים, מופעי תוכים מרהיבים ואפילו פארק דייג נחמד.



בשבוע שעבר התארחתי ב"ספא וילג'" וחוויתי מקרוב את כל האטרקציות שיש לפארק להציע. הגענו למלון הבוטיק השלו והיפה מוקדם וידענו שהחדר עדיין לא מוכן. אך, זה לא הפריע להנאה כיוון שקיבלנו שקית שהכילה כפכפים מדליקים לשימושנו, חלוקים ומגבות וכך יכולנו להשתכשך מיד בבריכת המים הטרמו מינרליים העומדת לרשות באי המלון בלבד. כשהתעייפנו, ניגשנו לעמדת השתייה המזמינה שבה ניתן להתכבד בשתייה קרה וחמה וכיבוד קל.






                      מתחם השתיה והפינוקים ליד הבריכה


                    איך הכפכפים הנחמדים שקיבלנו?


לאחר מכן ניגשנו למתחם המלון המכיל 31 חדרים גדולים ומפוארים עם ג'קוזי בכל חדר. למעשה, מדובר בסוויטות מפנקות וענקיות ממש כשבחדר הכניסה ממוקם הג'קוזי ואחריו חדר שינה גדול ומפנק. וכשיש ג'קוזי שלא ננצל אותו? כמובן שמיד מילאנו אותו במים (טרמו מינרליים) ונהנינו לרבוץ בו עד שעורי הפך מקומט כמו זה של התנינים שבאתר.







לאחרונה, הושקו סוויטות חדשות והמחוברות ביניהן בדלת מקשרת ומתאימות לאירוח משפחות גדולות. מדובר על סוויטות מעוצבות עם 2 קומות כשהקומה השנייה משמשת לחדר שינה לילדים. עם ג'קוזי פרטי במרפסת תלויה, מטבחון ומיני בר חופשי עם משקאות וחטיפים.


כעת הגיע הזמן לפינוק נוסף. עיסוי במתחם הטיפולים של המלון. מגוון הטיפולים הוא רחב אפשר לבחור בעיסוי שבדי, עיסוי שבדי ב-4 ידיים, עיסוי תאילנדי, עיסוי ארומטי, שיאצו, טיפולי רפלקסולוגיה, אנטי אייג'ינג, טיפולי יופי, טיפולי קערות טיבטיות, קריסטלים, אבנים חמות, אירוודה. אני בחרתי בעיסוי השבדי האהוב עלי ואכן זכיתי לטיפול מסור ומקצועי מידיה של המטפלת. כל המתח שהצטבר בשכמות התפוגג. מאד נהניתי מהטיפול ושווה מאד להתנסות באחד הטיפולים. אין כמו עיסוי טוב לרגיעה ולשחרור.




אחרי כל הטבילות, השכשוכים והעיסוי נעשינו רעבים ונגשנו להשביע את רעבוננו במסעדת המלון המציעה ארוחת ערב חלבית ומשביעה, עם מגוון מאכלים, כפי שתוכלו לראות בצילומים שכאן. אני חובבת קינוחים ידועה והתלהבתי מהעוגות המצוינות שהוגשו. 





כשיצאנו מהמסעדה נוכחנו שהבריכה הוארה בעזרת לפידים וניתן היה ליהנות מערב מפנק במי הבריכה החמים. אורחי המלון ניצלו זאת היטב.



ארוחת הבוקר למחרת הייתה מפנקת במיוחד והציעה סלטים, גבינות, יוגורטים, מעדנים ומה לא. אחרי ארוחת בוקר כזו לא צריך לאכול יותר במשך כל היום.





במלון יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחניה סגורה במתחם עצמו. יש הסעה מהחנייה למלון הן בהגעה והן בעזיבה ואין צורך להיסחב עם התיקים והמזוודות.

למחרת, בילינו בבריכות, יצאנו ממתחם המלון אל הבריכות הגדולות באתר. פגשנו טווסים שביקרו אותנו והחלטנו לבדוק האם התנינים רעבים. מכיוון שניתן למסור את החדר אך להישאר במתחם עד שעות הלילה, זמננו היה בידינו ולא מיהרנו.







חוות התנינים מרתקת אותי. יש בה מיני תנינים שונים ויש גם מתחם "מיני ספארי" שבו ניתן לצפות בקופים, זוחלים ועוד. טיילנו בין התנינים שנראו לי שבעים למדי. (טוב, זו תקופה שבה כבר אינם אוכלים) וקפצנו לאתר העתיקות מימי הרומאים.






באתר יש גם כפר אוהלים גדול. חלק מהאוהלים ממוזג. באוהלים יש מזרנים ומצעים ואפילו שקע טעינה לסלולרי. יש כמה אופציות לבחירה. יש אוהלים לבנים ממוזגים המכילים את כל הדרוש לחופשת קמפינג נוחה ויש אוהלי איגלו מאובזרים במזרנים ומצעים אך ללא מיזוג. ויש גם אפשרות להביא אוהל מהבית עם הציוד האישי שלכם. במקום יש מקררים מרכזיים לאכסון המזון, אזור למנגלים ושולחנות וכסאות לקמפינג. מאד נחמד, בעיניי, למשפחות. לחופשה קצת אחרת ומלהיבה לילדים כיוון שהיא גם כוללת את כל האטרקציות שיש בחמת גדר.



ומה לגבי תכניות עתידיות? שרון ניניו מנכ"ל חמת גדר: "בימים אלה ממש אנו עובדים במרץ על תכנית שיחזור המרחצאות הרומיים והפיכתם למוקד משיכה תיירותי מוביל.
לצד, תכנית הקמת אכסניה מהודרת במבנים ששימשו מגורי קצינים סוריים בעבר, תכנית שיחזור בית הכנסת העתיק מהמאה הרביעית. עד הביצוע, נפתח בפסח בית כנסת באתר לרווחת המטיילים הרבים. בנוסף מתוכנן שיפוץ בית המלון ששימש את אלי כהן ז"ל (ומשמש היום את הצבא) וכל העת נעשית חשיבה לפיתוח וקידום האתר כנקודת עוגן תיירותית בעמק הירדן".

לסיכום השהייה – אתר חמת גדר היה ונותר מקום אהוב עלי. השינויים שנעשים בו למען המתארחים, הרצון לשפר, לשדרג ולהביא למקום שלל אטרקציות, מוכיח את עצמו. האתר שוקק פעילויות ושוקק מבקרים. אנחנו נהנינו מהשהייה במלון המפנק, מהעיסויים המעולים במתחם הטיפולים, מהביקור במתחם המיני ספארי. אמנם, לא נכנסנו לבריכה הקרה ולא גלשנו במגלשות אך את צהלות הילדים ניתן היה לשמוע למרחוק. ולכן ממליצה לכם לפנות מספר ימים ולהגיע לאתר – למלון או למתחם הקמפינג, מה שמתאים לכם. אתם תיהנו- מבטיחה. 

.

אתר חמת גדר-

 

www.hamat-gader.co.il

 

פייסבוק- https://www.facebook.com/hamatgaderil/


 

 

להזמנות : 6393*    




גילוי נאות: הייתי אורחת המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה