רשומות

יום שני, 13 בנובמבר 2017

ביירן מרקט משרונה מרקט הגיע לקניון הסינמול ומציע אוכל רחוב בווארי- גרמני


קונספט הסטריט פוד תופס תאוצה בארץ וחביב עלינו מאד וזאת ממספר סיבות- מדובר באוכל טעים, מהיר ובמחירים ללא תחרות. אין צורך לבזבז זמן, באים, נהנים וממשיכים בדרכנו. בארץ מכירים היטב את דוכני הפלאפל המצליחים ובשנים האחרונות הצטרפו דוכני הסושי, הכריכים ועוד.

'ביירן מרקט' הוא דוכן של סטריט פוד מעט שונה מאלה המוכרים לנו. מדובר בדוכן בווארי גרמני, ראשון מסוגו בארץ, שהצליח מאד בשרונה מארקט וכעת הגיע לצפון ופתח דוכן סטריט פוד ראשון מסוגו בקניון הסינמול. האוכל המוצע בו הוא אוכל רחוב אוסטרו- גרמני ומי שביקר בגרמניה וטעם מהנקניקיות עם הכרוב המוגשים שם בדוכני הרחוב יודע עד כמה זה פופולרי וטעים.




בביירן מרקט מציעים תפריט של נקניקיות גורמה, שניצלים, מיוחדים ובירות קרות.
הנקניקיות נעשות במיוחד על ידי השף עופר בן אור ואביו שגיא בן אור, אשר התמחו בבישול הגרמני הקלאסי. האוכל מוכן ברגע ההזמנה לעיני הלקוח, כפי שנהוג בדוכני אוכל הרחוב בגרמניה. חומרי הגלם של ביירן מרקט טריים ומיובאים לארץ באופן בלעדי, מוזיקה גרמנית קופצנית ושמחה משלימה את התמונה לצד מגוון רחב של בירות מהחבית.

בין המנות :מולי גוס - נקניקיית עגל ואווז עם ביצה וחזה אווז מעושן (38 שקלים), צ'יזי דוג - נקניקיית עגל ואמנטל עם פונדו גבינות (38 שקלים), נקניקיית אנטרקוט (30 שקלים), נקניקיית עוף קלאסית (25 שקלים) וקאריוורסט קלאסי עם רוטב קארי אדום (22 שקלים). בנוסף מגישים כאן גם שניצל בורגר (38 שקלים) ופופקורן שניצל (32 שקלים).





 בחגיגה בווארית שנערכה השבוע, הוזמנו שלל אנשי תקשורת מקומיים לטעום ולחוות. על יחסי הציבור הופקד משרדה של אורית שחם-וואלך האמון על יחסי הציבור של הקניון, ועל האירוח: משה שניידר מנכ"ל הקניון, ולירן מלכה מנהל השיווק של הקניון.

משה שניידר מנכל הקניון, עופר פינגר בעלים ולירז מנהל המקום


הייתי בין האורחים שהוזמנו, שתיתי בירת פאולנר מעולה וטעמתי משלל מטעמי המקום. הכל היה טעים אבל אם תשאלו להמלצתי אני חושבת שאסור לוותר על ה"מולי-גוס" נקניקיית עגל ואווז בתוספת ביצה וחזה אווז מעושן. מושחת וטעים ביותר. לילדים תנו את הפופקורן שניצל בלוויית צ'יפס, הם יאהבו מאד.



בין התקשורתנים שהגיעו לטעום ולפרגן: רחלי בן גלים, ליאור מרום, חגית הורנשטיין, יורם מארק רייך, דינה רפאל, נדב שהרביני, מיכל גילת, ניר אהרוני, זליג אהרונוביץ, שרה איקו, שיר פרסקו, עדנה כרפיס, איילת קרביצקי, הבלוגריות שירי וייצנר,  נטע פלג, יפה גביש, לירן ברזילי ועוד.





ביירן מרקט, שד' ההסתדרות 55, חיפה, קניון הסינמול.

צילומים- מיקי אופק, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה