רשומות

יום שני, 20 בנובמבר 2017

איפור ערב עם קרן שולמן אמנית האיפור


מי כמונו יודעות עד כמה איפור עוזר להראות טוב יותר. מסתיר, מטשטש, מבליט ומדגיש את היפה. אבל, כדי שכל זה יקרה יש צורך ביד מקצועית ועין של אמן. לדעתי, איפור הוא סוג של קסם שמצליח להבליט את היופי של כל אחת מאתנו ולהפוך אותנו לסינדרלות.

קרן שולמן בת ה-42 בחרה במקצוע האיפור בדיוק לשם כך. לייפות את הנשים ולשמח אותן. "זו האהבה שלי" אומרת קרן "היכולת לשמח את הנשים אותן אני מאפרת ולהראות את יופיין". מלבד איפור קרן היא אחות מיילדת בבית החולים כרמל.

אחות מיילדת ואמנית איפור- מקצועות של נתינה ושל שמחה, בעיניי. קרן היא אימא לשלושה ילדים, נשואה, ומוצאת זמן גם לתחביב הריצה והשתתפה לאחרונה במרתון תל אביב. אשת אשכולות ממש.

את לימודי האיפור החלה בשנת 2015 אצל יוסי ביטון. לאחר מכן עברה קורס אצל ירין שחף והמשיכה להשתלם וללמוד. היא מאפרת כלות ונשים לאירועים, מאפרת לצילומי תדמית וכן משתתפת בהפקות אופנה מיוחדות. הספיקה להשתתף בהפקת אופנה של בי"ס לסטיילינג, זכתה במקום השלישי בתחרות איפור של עינת דן, מאפרת ידועה המתגוררת בברלין ואף הופיעה במגזין יופי עם איפוריה.





                       בצילומים- מבחר מעבודותיה של קרן

קרן מגיעה לבית הלקוחה ואתה מזוודות איפור ענקיות המכילות, לדעתי, חנות איפור גדושה. כשהגיעה אלי כדי לאפר אותי לא האמנתי למראה עיניי. מזוודות איפור עמוסות במוצרי איפור מכל הסוגים, הצבעים והמינים. "אני מאפרת את לקוחותיי רק במוצרי איפור איכותיים ומעולים" אמרה קרן. שאלתי אותה האם היא מתפתה להוסיף לאוסף מוצרי איפור חדשים והיא צחקה "ברור, אין לזה סוף"

                     מקבץ קטן ממבחר מוצרי האיפור

חווית האיפור הייתה מהנה ונעימה מאד וזאת בזכות אישיותה הקורנת של קרן (כנראה לא סתם בחרו לה את השם) ומקצועיותה הרבה. התהליך אורך כשעה וחצי ולאט לאט מתרחש הקסם ובסיום מצאתי את עצמי מאושרת מהתוצאה ומהדמות שנשקפה אלי במראה. לפתע, גדלו העיניים, האף הוצר וכך גם הסנטר ונראיתי דומה לעצמי אבל הרבה יותר טוב. האיפור החזיק מעמד לאורך כל היום ובערב יצאתי לאירוע וקיבלתי מחמאות על מראי. ובאמת חשתי זוהרת ויפה ועל כך תודה גדולה לקרן ואני שמחה להמליץ בחום על עבודתה המצוינת.



קרן מתגוררת בחיפה ואתן מוזמנות להתקשר אליה לנייד- 0507426444.

בפייסבוק- כאן

מחירים:
איפור ערב- 400 ₪
איפור כלות- 1200 ₪
איפורי תדמית- בין 400-500 ₪.

צילומים- עבודות איפור: קרן שולמן, ביום האיפור: יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה