רשומות

יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

נופשים באילת? בקרו בקניון האייס מול המציע אטרקציות ייחודיות, שופינג, מכוני יופי ועוד


בשבוע שעבר הגענו לנופש באילת. בתכנון – ים, בריכה, הרבה ספרים וגם קצת שופינג וסקירת האטרקציות החדשות שהגיעו לאילת לקניון האייס מול. אני אוהבת לונה פארקים ובדיסני נראה לי שנהניתי יותר מהילדים. אטרקציות ייחודיות ומתקדמות? זה בדיוק בשבילי! מה גם שהן ממוקמות בקניון האייס מול המכיל מעל 120 חנויות, מכוני יופי, מספרות, שוק OUT LET גדול ודיוטי פרמיום של בשמים במחירים הכי זולים בארץ.

זו אינה הפעם הראשונה שאני מגיעה לקניון. הקניון רחב ידיים, מעוצב יפה ובנוי בצורה מעגלית סביב רחבת ההחלקה על הקרח הממוקמת במרכז וסביבו החנויות. 2 קומות של שופינג ואטרקציות רבות הן לילדים והן למבוגרים. ניתן לבלות שם שעות לא מעטות עם הילדים. הם באטרקציות ואתם בשופינג. למרות שאני הייתי מוותרת על השופינג לטובת הבילוי.

דודי שושן, אחד מהבעלים של חברת SE7D המתמחה באטרקציות טכנולוגיות מתקדמות, הציג לפנינו את האטרקציות שהשיק בקניון. מבוך מראות, סים-גול (שוער רובוטי מתקדם), חדר האשליות ואטרקציית מציאות מדומה - קורת הפחד. כל אלה נוספו ל קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX. דודי סיפר לי שאת בתי הקולנוע המיוחדים עם הכיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה הם מייצרים בארץ ומייצאים לחו"ל. עוד אמר שבקרוב ניתן יהיה לרכוש כרטיס משולב לכל האטרקציות במחיר משתלם. בתכנון- כרטיס משפחתי, כרטיס משולב ועוד.

                              בצילום- דודי שושן

אז ממה מתחילים? בחרנו להתחיל ב מבוך מראות מאתגר – מדובר על מבוך מראות ענק המשתרע על שטח של 130 מ"ר. בעלי הוביל ואני אחריו מתברברים במסדרונות הארוכים רצופי המראות שבהם ראינו את עצמנו משתקפים עשרות פעמים. קשה מאד לדעת מהו המסדרון האמיתי ומהו המבוי הסתום. חייבים למשש את המראות ולנסות. ההליכה במבוך היא באווירה מסתורית, בתאורה משתנה ויש גם מוזיקה שמעצימה את אווירת החשש מללכת לאיבוד. לבסוף פיצחנו את המבוך והגענו ליציאה מרוצים מעצמנו ומהחוויה שעברנו.
מתאים מגיל 4. מחיר: 30 ₪ לאדם.

                           צילום- טל ניסים
                                     צילום- טל ניסים

מהמבוך ל חדר האשליות – תעתועי ראייה - בחדר הזה הכול יכול לקרות – מי שגבוה נראה נמוך ומי שנמוך נראה ענק! החדר נבנה בצורה גיאומטרית ייחודית היוצרת אשליה אופטית במוחו של המתבונן מבחוץ, הרואה באופן מוטעה את גודלם של הדברים בחדר. אטרקציה להנצחת רגעים מצחיקים ומשעשעים לכל המשפחה. המשתתפים מקבלים 3 צילומים ישירות למייל, או תמונה ממוסגרת.
מחיר: 30 ₪ (כולל צילום ומשלוח במייל של התמונות).

אחרי שסיימנו עם חדר האשליות עברנו ל קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX  צפינו בסרט "החומה הסינית" המדהים ובסרט "הפיראטים". זו חוויה מרטיטה ממש. הכסאות זזים, מים מושפרצים. חשתי כאילו אני חלק מהסרט. בסרט החומה הסינית יש רגעים שטסים במהירות גבוהה על החומה ועצמתי עיניים מרוב פחד. זו חוויה רב חושית ועוצמתית במיוחד. ניתן לבחור בין הסרטים הרבים שמוצגים, כולם סרטי תלת מימד איכותיים באורך של 7-10 דקות. בסרט הפיראטים האנשים לידינו צרחו בקול כאשר הכיסאות נעו בחוזקה בסנכרון מלא עם העלילה. האפקטים מדליקים ממש ומעצימים את החוויה-  רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד.
בין מגוון הסרטים המוצעים תמצאו- סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד. מחיר סרט – 30 ₪,  או 4 כרטיסים ב-100 ₪.
סרטון המחשה:  https://vimeo.com/234452648





וכעת ל אטרקציית מציאות מדומה – קורת הפחד שלקחה אותנו ממש עד הקצה. אני מניחה שרובכם כבר מכירים את נושא המציאות המדומה. מדובר על משקפיים מיוחדות המרכיבים על העיניים והסרט המוקרן נדמה כאמיתי לגמרי. קורת הפחד היא אטרקציית מציאות מדומה מאד מפחידה אבל גם מאד מהנה. זה נראה כאילו כלום. קורה צרה המונחת על הרצפה בגובה של 3 סנטימטר בלבד. אך כשמרכיבים את משקפי המציאות המדומה מרגישים שהולכים על קורה שיוצאת מגורד שחקים בגובה עצום! המציאות מדומה - אבל הפחד אמיתי לגמרי! בעלי גיחך בבוז מול הקורה ואמר מה זה? קלי קלות. אבל, לאחר שהתנסה והיה צריך להסתובב על הקורה הודה שהיה מפחיד מאד ומדהים. הוא אתגר אותי וטען שלא אצליח לעשות זאת. ברור שהצלחתי! אבל, היה מפחיד ואמיתי לגמרי. שקשקתי.



מתאים מגיל 6. מחיר: 30 ₪. האטרקציה ממוקמת בסמוך למתחם ההחלקה על הקרח.
האטרקציה האחרונה אותה ניסינו סים גול – שוער רובוטי מתקדם שוער רובוטי מתקדם השומר על השער ומנסה למנוע מהבועטים להבקיע פנדלים. השוער מופעל בטכנולוגיה מתקדמת ונע במהירות של עד 70 קמ"ש. על כל גול שמצליחים להבקיע – זוכים בפרס משמעותי, והפרס הגדול הוא הוברבורד! המתחם בנוי כמגרש כדורגל. אטרקציה כיפית לכל הגילאים. אני שמחה לומר שהבקעתי גול! ועוד יותר שמחה שבעלי לא הצליח. ניצחתי!




                                צילום- טל ניסים
מתאים מגיל 6. כרטיס ל-3 בעיטות – 30 ₪, ול-5 בעיטות – 45 ₪.
שעות פתיחה של האטרקציות: 11:00 – 23:00.
לאחר שסיימנו עם האטרקציות החלטנו לתת לרגליים לנוח בספא הדגים החביב הממוקם קרוב ל"קורת הפחד". הבחורה הנחמדה במקום פינקה אותנו תוך כדי הישיבה בכרית מחממת לצוואר וכרית למותניים וכך ישבנו לנו בנוחות עם הרגליים במים כשהדגיגים דואגים להסיר את העור היבש מכפות רגלינו.

לאחר מכן קצת שופינג, בשמים בדיוטי פרמיום וסיבוב בין החנויות והאטרקציות הנוספות אותם לא הספקנו הפעם כמו מטווח הירי המסקרן ועוד. לזה כבר נגיע בפעם הבאה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה