רשומות

יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

רשת הלואו קוסט All+ הגיעה לצפון ופתחה סניף ראשון ענק בחוצות המפרץ

                                צילום- מיקי אופק
ביום חמישי האחרון הוזמנתי להשקה החגיגית של רשת הלואו קוסט All+  בחוצות המפרץ. מודה, לא ממש הכרתי את הרשת קודם לכן, שמעתי עליה אך לא הזדמן לי לבקר בה. לכן גם לא תיארתי לעצמי עד כמה הסניף גדול וכמה מחלקות מצויות בו. זו הייתה הפתעה משמחת לגלות שלמעשה מדובר בחנות שיש בה הכל ובמחירים נגישים במיוחד.

בין המחלקות בחנות ניתן למצוא: מחלקות הכל לבית, כלי בית, אביזרי מטבח, כלים חד פעמיים, מחלקת אירועים ענקית לימי הולדת ואירועים מיוחדים, מחלקת טקסטיל, מגוון חפצי נוי, מחלקת יצירה, מחלקת ילדים, מחלקת כלי עבודה,  מחלקת חיות מחמד , מחלקת קוסמטיקה גדולה במיוחד, מחלקת אופטיקה, מחלקה מיוחדת של הכל בשקל בה ניתן לקנות מגוון רחב של מוצרים בשקל ועוד...

                    
הסניף בקניון ה- OUTLET חוצות המפרץ הוא הסניף הראשון שפתחה רשת הלואו קוסט All+  בצפון. בסניף הושקעו 4 מיליון ₪ והוא משתרע על שטח של כ-2000 מ"ר, ומציע עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של קטגוריות לבית, למשפחה, לילדים ועוד.

כדי להקיף את כל מה שיש בסניף תזדקקו לזמן. הביקור שלי בסניף הזכיר לי את הקניות ברשתות האמריקאיות בחו"ל כמו וולמארט וטארגט, שם נהגנו להסתובב זמן ממושך ולהתפעל מהמוצרים המחירים הזולים. גם בסניף של All+  התחושה דומה וקשה לבחור מה לרכוש, כפי שתיווכחו לדעת כשתבקרו בחנות.




                    צילומים ממגוון הפריטים שראיתי כשסיירתי בסניף
את הרשת הקימו חיים מרציאנו, ספק לשעבר של רשתות הסטוק הגדולות, וירון קלדר לשעבר מנכ"ל הודיס, אשר חברו יחד מתוך כוונה לפתוח רשת אטרקטיבית ואיכותית המתבססת על ערכי חברה הוגנת שתשלב מחירים הוגנים עם שירות טוב, נראות טובנ וחווית קניה מדהימה לכל המשפחה, ולבסס אותה כרשת הלואו קוסט האיכותית והטובנ בישראל. השניים מתכוונים לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד כחמישה סניפים ברחבי הארץ.
הדגש בחנות הוא על סידור ונראות מאוד נוחים, שירותיים ואיכותיים, המייצרים חווית קניה נעימה,  בלי לפגוע ברמות המחיר המתאימות לכל כיס.
בחמישי האחרון התקיימה השקה חגיגית במתחם וגזירת סרט אליה הגיעו שלל עיתונאים, בלוגרים מובילי דעת קהל, אנשי חברה וספקים של הרשת. על ההפקה ויחסי הציבור היה אמון משרדה של אורית שחם- וואלך אשר כרגיל הרימה אירוע מושקע וחגיגי.
בתמונה: חיים חורש מנכ"ל חוצות המפרץ, ירון קלדר וחיים מרציאנו מבעלי הרשת, ומשפ' גאנם מנהלי המקום. צילום- מיקי אופק

באו להנות ולברך: יוסי גביזון מבעלי קבוצת קרולינה למקה- הודיס, ניצן ישראלי, מנכ"ל הודיס ואורבאניקה, תלמה אוטמזגין, צילה ברוך, סופי נקש, אבנר מכטינגר, אורי דרור, ניקולאי קדוש, מירב שרוט ובני וול, מיקי רייזנברג ודודו בן הרוש, יעקב ואביטל מגן, הבלוגריות: שירי וייצנר, לימור גרובר, לורן שיין, ירדן לוין, יפה גביש, אלה ויסלר, צילה לייפר. העיתונאים: רחלי בן גלים, בועז כהן, חגית הורנשטיין, מיכל גילת, הילה מלמד, רותם כבסה, נדב שערבני, ליאור מרום, טלי ליבמן, אודיאה שווץ, עדנה ושיר כרפיס, אייל לוי, יורם מארק רייך, דינה רפאל, שרה איקו, ניר אהרוני ועוד רבים וטובים.

בצילום- אורית שחם - וואלך עם קבוצת הבלוגרים והעיתונאים. צילום- שרה איקו

בצילום- חגית הורנשטיין, לימור גרובר, ליאור מרום ואנוכי. צילום שרה איקו
לדברי חיים מרציאנו מבעלי הרשת: "בשביל שעסק יצליח לאורך זמן הוא צריך יסודות חזקים ואנחנו מאמינים שהיסוד העסקי החזק ביותר ליצירת רווח לאורך זמן הוא הוגנות. לכן הוגנות הוא הערך העיקרי של +ALL ביחד עם כבוד לאנשים ומקצוענות".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה