רשומות

יום שני, 4 בדצמבר 2017

רשת מסעדות הבשר BLACK פתחה מסעדה חדשה במתחם מול זיכרון והשיקה תפריט חורף


                       

השבוע הוזמנתי להשקת המסעדה החדשה של רשת הבשר BLACK במתחם מול זיכרון. רשת מסעדות BLACK חביבה עלי במיוחד ולא רק בגלל ההמבורגרים הטעימים אלא מכיוון שתמיד יש חידושים בתפריט והשף צחי בוקששתר מפתיע עם מנות יצירתיות שמסקרן לטעום ולנסות אותם, במיוחד הקרניבורים שבינינו.

המסעדה החדשה במתחם מול זיכרון הינה החמש עשרה במספר ועלותה כ-3 מיליון שקלים. היא מתווספת לעוד ארבע עשרה מסעדות ברחבי הארץ מדרום ועד צפון.




                              בצילום- יחד עם שולי אדרי מבעלי הרשת ושף צחי בוקששתר

המסעדה מעוצבת בצבעים חמים והיא רחבת ידיים ומשתרעת על פני שטח של כ-220 מ"ר. יש בה מרפסת הצופה אל זיכרון יעקב וכ-180 מקומות ישיבה. כמו בכל שאר המסעדות יש בה תאים מרווחים המאפשרים אינטימיות. יש בר רחב ידיים ומסכי טלוויזיה משוכללים. האווירה נעימה ומזמינה ומאפשרת בילוי משפחתי, חברתי או זוגי.

לי היה נראה שרשת BLACK קיימת בארץ כבר עשרות שנים. אבל, הסניף הראשון נפתח רק לפני 13 שנים וחולל מהפכה בתחום מסעדות הבשר וההמבורגרים בארץ.

                         דותן ששון הזכיין של בלאק זיכרון יעקב ושף צחי בוקששתר צילום- לימור דרזנר

השקת הסניף החדש במתחם מול זיכרון היוותה הזדמנות מצוינת לשף צחי בוקששתר להצגת תפריט החורף החדש והעשיר בפני האורחים, אנשי התקשורת, מובילי דעה וסלבס מקומיים שהגיעו להתארח.

התחלנו עם קוקטיילים מצוינים שהעלו לנו את מפלס מצב הרוח ואני ממליצה שבמקום בירה, נסו את אחד הקוקטיילים, מבטיחה שלא תתאכזבו. לכו על קוקטייל ליצ'י  בטעמי פירות מהמזרח ומהמערב עם פרי ליצ'י עסיסי או על קוקטייל פירות יער מצוין שנקרא red citrus forest. (43 ₪)



אל מרכז השולחן הוגשו:
סלט קרצ'ופי מיוחד הכולל ארטישוקים בפלאנצ'ה וקרוטונים, מלפפונים, אייסברג, כרוב אדום, בצל וגזר, בוטנים קצוצים, ברוטב נענע וחמאת בוטנים. סלט רענן, קריספי וטעים (55 ₪)



חציל קלוי חם ברוטב טחינה. זו מנה אהובה עלי וטעימה לי מאד. אחת המנות שתמיד אהנה לאכול ממנה (39 ₪)


נזיד עדשים סמיך וחם מתובלן בבהראט ותבלינים נוספים. בן הזוג נהנה ממנו מאד ואמר שהוא מצויין (35 ₪)



צ'יפס בטטה. מנה המוגשת בתוספת 2 רטבים. אחת מהמנות המנצחות של הרשת. מאד טעימה (39 ₪)



"השלישיה" טעימות של שלושה סוגי המבורגרים- הבלאק בורגר הקלאסי, המבורגר בשר ותרד והמבורגר טלה. כולנו התלהבנו מההמבורגר עם התרד. אבל, כל השלושה טעימים מאד. (69 ₪)



והפתעה! מנה ייחודית וחדשה ברשת- בלאק ממבה- מנת המבורגר במשקל 330 גרם של בשר טרי ומוקפד המוגש בלחמנייה שחורה עשויה מחיטה מלאה עשרה בברזל ואבץ, עם ערימת בצל מקורמל, פטריות שמפיניון ופורטובלו ושתי פרוסות חציל ברוטב ברבקיו. (79 ₪). בתחילה חשבנו שהביאו לנו גחלים. זה היה מפתיע והטעם כלל אינו טעם שרוף כפי ששיערנו שיהיה אלא טעם מתקתק ומיוחד. חייבים לטעום.

               בלאק ממבה- צילום יורם אשהיים



גם בקינוחים הפתיע שף בוקששתר-

קראמבל תפוחי עץ- פלחי תפוחים מקורמלים עם צימוקים בציפוי בצק פירורים עם כדור גלידת וניל, כדור שוקולד חלומי מלא נוגט ומוס שוקולד עם רוטב טופי לוהט ועוד. (39 ₪) מנות טעימות מאד אבל אין ספק שכדור השוקולד ניצח ואני ממליצה עליו. צילמתי את מזיגת הרוטב על הכדור ואיך לאט לאט הוא נפתח. חוויה.

                    הכדור החלומי. צילום  יורם אשהיים





             בצילום- קסטת שוקולד וגלידה

איציק אדרי מבעלי רשת Black : "רשתBlack ממשיכה להרחיב את פעילותה בערים מרכזיות בישראל על מנת להעניק ללקוחותינו ברחבי הארץ את החוויה הקולינרית המושלמת. פתיחת המסעדה החדשה במתחם, ממשיכה את חזון ההתרחבות של הרשת- פתיחת סניפים במתחמי קניות ובילוי ענקיים"

במסעדה החדשה מציעים גם מבצעים מיוחדים כמו: בימי ראשון חברי המועדון נהנים מ1+1 מתפריט ההמבורגר בין השעות 1700-2200. מבצע נוסף- תפריט לילי החל מ39 ש"ח בישיבה במסעדה החל משעה 2200. וארוחת זוגית ב187 שח הכוללת מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות ומנת קינוח בכל ימות השבוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה