רשומות

יום שבת, 16 בדצמבר 2017

מייבלין ניו יורק משיקה מסקרת "פוש אפ" ומייק אפ מאט בסדרת FIT ME


מותג האיפור MAYBELLINE NEW-YORK השיק 2 מוצרים חדשים – מייק אפ בגימור מאט בסדרת המייק אפ המצוינת שלה FIT ME ומסקרה – PUSH UP ANGEL MASCARA שמטרתה פוש אפ לריסים, תוך הארכה ופריסת מניפת הריסים ככנף. ניסיתי את 2 המוצרים ולהלן הסקירה-

מייק אפ FIT ME MATTE & PORELESS מסדרת FIT ME


מייק אפ מייבלין ניוק יורק fit me matt porless  (1) 2017 מחיר השקה 50 שח צילום יח"צ חו"ל

מדובר על מייק אפ בגימור מאט המיועד לטשטש את מראה הנקבוביות, להחליק את מרקם העור, בהתאמה מושלמת לבעלי עור רגיל עד שמן. כדי לעמוד בכך יש לסדרה 8 גוונים, כך שבהחלט ניתן להתאים את הגוון הרצוי והמתאים ביותר.



אני מעדיפה תמיד מייק אפ קליל שלא נכנס לקמטוטים ולא גורם לעור פניי להראות כאילו שמתי על עצמי מסיכה. המייק אפ של מייבלין ניו יורק הוא בדיוק מהסוג שאני אוהבת- נוזלי ובמרקם קליל ומצליח לכסות באופן אחיד ובגימור מאט את עור הפנים בלי שיכביד. הוא גם מנטרל מראה שומני ומטשטש את מראה הנקבוביות וזאת לאורך זמן. מייק אפ אידאלי עבור עור רגיל עד שומני.

מאד נוח להשתמש בו, נמרח בקלות. השתמשתי בספוגית למריחה אחידה, אך בהחלט ניתן לוותר על הספוגית ולמרוח עם קצות האצבעות. המראה המתקבל הוא מראה מאט, ללא ברק. כפי שכתבתי יש 8 גוונים לבחירה. אני אוהבת מראה שזוף ובדרך כלל בוחרת גוון כהה יותר מגוון העור שלי. אבל, המגוון הרחב מאפשר התאמה אידאלית.

הפורמולה של FIT ME MATTE & PORELESS היא ייחודית ומתוחכמת ומצליחה לטשטש נקבוביות בזכות רכיבים ייחודיים, המסייעים גם בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק. הפורמולה מכילה רכיבים ייחודיים לפיזור אחיד של פיגמנטי הצבע, עד כיסוי מלא ומחמיא. מתאים לבעלי עור רגיל, מעורב ושמן.
מגיע בשפופרת נוחה לנשיאה ולקיחה בתיק.

במחיר הכל כך נגיש אני ממליצה לרכוש יותר מגוון אחד ולשחק עם המייק אפ בהתאם למראה שנרצה ליצור. יומיומי או דרמטי לערב.

מייק אפ מייבלין ניוק יורק fit me matt porless 2017  צילום יחצ חול

תכולה: 30 מ"ל
מחיר מומלץ: 50 ₪

מסקרה PUSH UP ANGEL MASCARA



מדובר על מסקרה חדשה ממשפחת הפוש- אפ שתפקידה לתת הארכה, הרמה ופרישה של הריסים למראה כנף , או כפי שמציינים בחברה למראה של "like an angel"
אין ספק שמראה ריסים ארוך ומעוגל מוסיף מאד למראה. רובנו שואפות למראה ריסים ארוך, מורם ואלגנטי. גם מחקר פנימי שערכו בחברת מייבלין ניו יורק מלמד על כך. ובאירועים שחשובים לנו רובנו גם נוסיף ריסים מלאכותיים כדי להדגיש את העיניים.

מסקרה מייבלין ניו יורק push up angel 2017 גיגי חדיד צילום יחצ חול 

המסקרה החדשה  PUSH UP ANGEL MASCARA באה לענות על צורך זה ולתת לריסים מראה של מניפת ריסים פרושה ככנף תוך שהיא מייתרת את הצורך בהדבקת ריסים מלאכותיים.

אני התלהבתי במיוחד מהמברשת המצוינת שיש למסקרה- מברשת דקיקה בעלת מסרק להארכת הריסים, שמתעקל בקצהו לטובת הרמת הריסים בזווית החיצונית. זו מברשת שמאפשרת דייקנות, מריחה שווה של הריסים, עיבוי, הארכה ובלי להדביק את הריסים זה לזה כפי שקורה לי לא מעט פעמים. כאן זה לא ארע ולאחר מריחה הריסים נראו מצוין. מאורכות, מורמות ופרושות יפה.



המחיר 40 ₪ במחיר השקה לחודש דצמבר ואני אומרת לקפוץ על ההזדמנות!

הדוגמנית הבינלאומית ודוברת מייבלין ניו יורק ג'יג'י חדיד מובילה גם את קמפיין המסקרה החדשה פוש אפ אנג'ל.


 מסקרה מייבלין ניו יורק push up angel 2017 גיגי חדיד צילום יחצ חול 

תכולה: 9.5 מ"ל

2 המוצרים המייק אפ והמסקרה נמכרים החודש במחיר מיוחד של 80 ₪.

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה