רשומות

יום שישי, 29 בדצמבר 2017

מסעדת "KANELO" השיקה את הבשורה הקולינרית החדשה בקריית מוצקין


בסוף השבוע שעבר, בערב חמישי, הוזמנתי יחד עם אנשי התקשורת המקומית, בלוגרים, מובילי דעת קהל ואושיות חברה מהאזור לאירוע השקתה של  מסעדת "קנלו" בקריית מוצקין. זה היה אירוע שמח שלווה בשתייה ונשנושים במטרה לחשוף את הבשורה הקולינרית החדשה המגיעה מהעיר.
על ההפקה ויחסי הציבור משרדה של אן כהן – מרום.
 בצילום- אן כהן- מרום, אנוכי והעיתונאי דורון גולן צילום- גלי עדי
המסעדה רחבת ידיים, מעוצבת בצבעים חמים ומזמינים. בר גדול שולט על המרחב ומציע מבחר גדול של משקאות. יש גם מרפסת חיצונית גדולה לאלה המעדיפים לשבת בחוץ. מקום מאד נחמד ובעל אווירה נעימה וחמה. אנחנו נהנינו לטעום ממבחר המאכלים שיש למסעדה להציע ואין ספק שנשוב להתארח במקום.



הגיעו לטעום ולפרגן : תלמה ודודו אוטמזגין, ערן וענבל אדלוביץ, צילה ואריה ברוך, נתי ועמית לוינזון, יהושוע ופנינה מרום, ד"ר יואב פלמה והאישה רותם, מירב וגבי שדה, נילי וליאור מרגי, אסף בנדצקי, עו"ד דור צפריר – צורי ובת הזוג שני, הקבלן ניר גלבוע, מירי ובן קסטיליה, ארז וזהר פפו. הבלוגריות: יפה גביש, נועה נוימן, צילה לייפר. העיתונאים: נדב שהרבני, מיכל גילת, דורון גולן, רותם כבסה, ליאור מרום, חגית הורנשטיין, שרה איקו, רונית קיטאי וניר אהרוני.  
  בצילום- אנשי התקשורת. צילמה שרה איקו
       בצילום- לירן חולצה אפורה, אן כהן- מרום, רונית קיטאי ואנוכי צילום- שרה איקו
            בצילום- דודו אוטמזגין ולירן חולצה אפורה. צילום- שרה איקו
       בצילום- פרח קיסר מנהלת לשכת ראש העיר ואנוכי. צילום- גלי עדי
"קנלו" בבעלותו של קובי קנלו, מציעה תפריט עשיר- מנות של אוכל פשוט, טעים וטרי הפונה למגוון רחב של קהלים: משפחות, ילדים ומבוגרים לצד מנות ייחודיות וטעימות במיוחד ביניהן : שניצל קנלו - שניצל במילוי חזה אווז עם ביצת עין מונחת מעל, פיצה סינייה - בשר טחון מתובל על בצק איטלקי מוגש עם טחינה, נקניקיות מרגז בציפוי עלי סיגר עם טחינה ירוקה ורוטב סלסה, קבבוני טלה ועוד.
בשעות הבוקר מוגשות במסעדה ארוחות בוקר עשירות, בצהריים בין השעות 12:00-18:00 ניתן ליהנות ממנות עסקיות (החל מ – 55 ₪) ובשעות הערב האווירה במקום הופכת לאינטימית ומקבלת גוון רגוע ורומנטי על רקע בר רחב ידיים המציע אלכוהול איכותי במחירים אחידים ושווים לכל נפש. (משקאות כמו ג'וני ווקר וגרייגוס נמכרים במחיר אחד של 30 ₪ כולל תוספת. שליש ליטר בירה איכותית מהחבית במחיר של 20 ₪ בלבד).
קובי קנלו הבעלים:  "מגוון המנות במסעדה מאפשר לכל לקוח ליהנות מארוחה ע"פ טעמו האישי ובמחיר שווה לכל כיס זאת לצד העובדה כי המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע כולל שבת משעות הבוקר (9:00)  ועד לשעות הערב המאוחרות. המטרה שלנו היא לאפשר לכל לקוחותינו ליהנות מאוכל טעים ואיכותי בכל זמן שייבחרו".
                בצילום- קובי קנלו הבעלים. צילמה- גלי עדי

מסעדת קנלו – שד' ירושלים 1 קריית מוצקין (מתחם ויקטורי מול שכונת נווה גנים)

 צילומים- שרה איקו, גלי עדי, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה