רשומות

יום חמישי, 21 בדצמבר 2017

PAPA JOHN’S פיצות השיקו סניף חיפאי. הייתי, טעמתי והתלהבתי



השבוע הוזמנתי להשקת סניף PAPA JOHN’S בשד' מוריה בחיפה. היכרותי עם רשת הפיצות PAPA JOHN’S  הייתה בעת טיול בארצות הברית, שם זו הרשת השלישית בגודלה אחרי פיצה האט ודומינוס. אני כבר לא זוכרת איזו פיצה הזמנו אז, אבל אני זוכרת שבתחילה היינו חשדנים ולאחר שאכלנו ונהנינו אמרנו שצריך להביא את הרשת הזו לארץ. לא רק אנחנו חשבנו כך, גם קבוצת השותפים של רשת פרנג'ליקו והסושייה חשבה שיש טעם להביא את PAPA JOHN’S לארץ ואכן בפברואר 2016 הם פתחו את הסניף הראשון בישראל בדיזינגוף תל אביב.

הסניף השני נפתח ברחוב מוריה בחיפה. ובתכנון להגיע לכ-15 סניפים ברחבי הארץ, תוך 3 שנים. אסף גרינברג, אחד השותפים, קיבל את פנינו בסניף החיפאי, סיפר לנו אודות הרשת, איך הוקמה, מטרותיה והתכנון העתידי והזמין אותנו לטעום ממגוון הפיצות והמנות שמציעה הרשת.

                     בצילום- אסף גרינברג

הסניף הראשון של "פאפא ג'ונס" הוקם באנדיאנה ב-1985 ע"י ג'ון שנאטר, צעיר אמריקאי שחלם להקים רשת פיצריות. כיום, מונה הרשת 5100 סניפים ביותר מ-43 מדינות.
אסף סיפר לנו שההקמה של הסניף בארץ לקחה זמן רב ודרשה תכנון, התאמה, בחירת מיקום, עובדים ואישורים. "הקמת הסניפים הראשונים היא המאתגרת ביותר" אמר. "את הסניף העשירי יהיה קל יותר להקים". בנוסף לסניף הוקם גם מפעל הבצק בנתניה, המספק את הבצק לסניפים. הסניפים הקיימים והמתוכננים הם בגודל של 90-100 מ"ר ובהשקעה של 800.000 ₪ לסניף.

חומרי הפיצה הם האיכותיים ביותר שיש- חברת שטיבל מספקת את הקמח שהוא קמח חיטה עשיר בפרוטאין. הרוטב- מיובא מקליפורניה ועשוי מעגבניות קליפורניה מובחרות. הגבינה- 100% מוצרלה של חברת גד.

את הסניף החיפאי מנהל יניב מלדה שהוא גם שותף בקבוצה. הבעלות בסניף החיפאי היא- 51% משה טיילר ואסף גרינברג, 40% אמיר מור, איתמר אורן ונטלי אלימלך- אברהם, 9% יניב מלדה.
                            בצילום- יניב מלדה

התפריט כולל – פיצות מיוחדות, מנות נלוות, תוספות טריות וקינוחים. הוא מותאם לחיך ולטעם הישראלי ומדי מספר חודשים מחדשים ומרעננים את התפריט.

טעמנו מספר פיצות וכולן היו טעימות מאד, עשירות בטעמים והחסרון היחידי שלהן הוא שקשה להסתפק במשולש אחד ורוצים עוד.

טעמנו פיצת ביאנקה- פיצה לבנה על בסיס רוטב שום, גבינת מוצרלה, זיתים שחורים, פטה ובצל סגול. מצוינת.



פיצה יוונית- גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פרוסות פלפל,, פפרוצ'יני וגבינת מוצרלה. פיצה פיקנטית, חריפה במקצת וטעימה מאד.




"הצמחונית"- בצל טרי פרוס, לצד פלפל ירוק ועגבניות חתוכות לקוביות, פטריות וזיתים שחורים.



מהביצות הבשריות טעמנו את ה"קריביאן" – פפרוני, אננס, בצל סגול, פפרוצ'יני. פיצה מעולה.



"הבשרית"- לקוחות פאפא ג'ונס בחרו בה כמספר אחת. היא מכילה כדורי בשר,נקניק איטלקי, גבינת מוצרלה ורוטב.




"המומלצת של ג'ון"- רוטב עגבניות עשיר, גבינות איטלקיות, פרוסות פפרוני וכדורי בשר בתוספת תבלין איטלקי.



ויש הפתעות-
"גריק רול"- הפיצה היוונית מגיעה בצורה חדשה ומגולגלת



אצבעות גבינה ושום



"פפרוני רול"- נגיסי בצק במילוי פפרוני, רוטב ראנץ ותערובת גבינות


וגם קינוח יש. "פאפא לוטי" – בצק פריך וטעים, שוקולד אגוזים משובח וחתיכות בננה.





אישית, נהניתי במיוחד מהפיצות הבשריות. אבל, גם הביאנקה נהדרת. ובכלל, הכל היה טעים. הרולים המגולגלים נהדרים לאירוח וכחטיפים וצריך להיזהר איתם כי הם ייעלמו כהרף עין. "פאפא לוטי" בכלל שיחוק וכולם יאהבו את הקינוח המתוק הזה.

לאחר שטעמנו ונהנינו סיירנו בסניף ולמדנו כיצד מכינים את הפיצות.



            תנור הפיצות

שווה מאד שתטעמו בעצמכם. המחירים- 39.9 ₪ לפיצות אישיות ועד 89.9 ₪ לפיצות משפחתיות בשריות. יש כמובן מבצעים והצעות מיוחדות.

לאתר פאפא ג'ונס- https://papajohns.co.il/

להזמנות- *6699

צילומים- יפה גביש, פאפא ג'ונס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה