רשומות

יום שישי, 12 בינואר 2018

זק"ש מציגה את מוצרי החימום החדשים לעונת החורף


כולנו מכירים את חברת זק"ש ואת מוצרי החשמל שלה. החברה שנוסדה בשנת 1976 והחלה את דרכה בחנות קטנה ברחוב שינקין בתל אביב, הפכה לאחת החברות הגדולות והמובילות בשוק מוצרי החשמל הביתיים.

השבוע הוזמנתי, עם קבוצת בלוגרים ועיתונאים, להכיר מקרוב את חברת זק"ש ואת מוצריה החדשים. נפגשנו עם הבעלים אלי פיינה שסיפר על החברה, על מוצרי החימום לחורף ועל ההערכות לעתיד.

                                     בצילום- אלי פיינה

"אם תגידו לאנשים ברחוב את השם זק"ש" אמר אלי פיינה "הם יזכירו מיד את הסדין החשמלי הכל כך מזוהה אתנו. אך, כיום, אנחנו משווקים מוצרי חשמל איכותיים ורבים. למשל: כל מוצרי הקו הלבן- מקררים, מקפיאים, כיריים גז בילד אין, מקפיאים תעשייתיים. אנחנו משווקים מפזרי חום שונים, בלנדרים, שואבי אבק, תנורים בילד אין ועוד מוצרים רבים והכל במחירים נגישים במיוחד ותוך דגש על התאמה לשוק ולצרכן הישראלי".


"לזק"ש" אמר אלי " פתרונות חשמליים לכל השנה: החל מ 30 סוגי מאווררים לקיץ, כל סוגי תנורי החימום ואמצעים לחימום הבית בחורף וכלה בפתרונות נוחים לבית ולמטבח בכל עונות השנה. אנחנו עובדים עם כ-700 חנויות חשמל ברחבי הארץ ומוצרינו מגיעים לקהל רחב מאד"

מהם המוצרים הנמכרים ביותר? נשאל אלי. "המוצרים הנמכרים כל השנה ובכמויות גדולות הם מיחמים ופלטות שבת. ובחורף- מוצרי חימום".

מהם המוצרים החדשים לחורף?
כרית חשמלית-


מדובר על כרית חימום חשמלית בעוצמה של 100W.
הכרית מחממת במיוחד עם מנגנון הבטיחות החכם של זק"ש!
הכרית יעילה בחימום מקומי למטרות רפואיות ויכולה להקל על כאבי גב וצוואר. יכולה לסייע בשיכוך כאבים ראומטים ושיחרור שרירים תפוסים. לכרית 3 דרגות חום  בעלת עוצמת חימום  של 100  וואט, לעומת W6030W -  הקיימים בשוק. הכרית נכבית אוטומטית אחרי 90 דקות (שעה וחצי) למניעת בזבוז חשמל או ולמי שכח לכבות בעצמו. הכרית בעלת מנגנון הבטיחות 'סייפטי'
והיא ניתנת לכביסה ידנית.

מחיר: 129 ₪

סדין חשמלי בטיחותי ובמידות גדולות

העונה הסדין החשמלי משווק במידות גדולות יותר יחיד: 80*170 ס"מ , זוגי:150*170ס"מ.

לסדין החדש שיטת הידוק למיטה בעזרת גומיות נמתחות  ולא קשירה כמו בשיטה הישנה. לסדין מפסק בקרה ו- 3 דרגות חום, והוא  נחשב לאחד הבטוחים בעולם, בטיחות הסדין מבוססת על שיטת הביטחון סייפטי והוא ניתן לכביסה ידנית.

מחיר:  סדין יחיד-  99 ₪    סדין זוגי- 199 ₪

מפזר חום נתלה
עם מנגנון סייפטי של זק"ש!


זק"ש שידרגה את המפזר חום האהוב עלינו. למפזר החום יש שני יתרונות בולטים: החימום באמצעותו מהיר והחום הוא נעים. המפזר החדש של זק"ש הוא מעוצב ועגול עם אפשרות לתליה.
נוח להפעלה בעל שתי דרגות חום.  
עוצמה: 2000W

מחיר: 129 ₪

שמיכה חשמלית




זק"ש מציעה פתרון מושלם  לשעות הקרירות שלנו בחודשי החורף לשבת על הספה ולהתכרבל בשמיכה חמימה .
לראשונה מאושרת לשימוש בישראל, שמיכת חימום חשמלית.
השמיכה עומדת בסטנדרטים הגבוהים של דרישות הבטיחות ומאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים.
לשמיכה 3 דרגות חום, בעלת מנגנון בטיחות מעולה 'סייפטי' אשר מפסיק את החימום לצמיתות כאשר מזהה חריגה בטמפרטורה. ניתן לכבס את השמיכה
מידות: 150X110ס"מ

מחיר: 249₪

ניתן להשיג את מוצרי זק"ש בהום סנטר, בחנויות וברשתות החשמל בכל הארץ
לרשימת החנויות ולפרטים נוספים: sachs.co.il   

צילומים- יח"צ, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה