רשומות

יום שני, 22 בינואר 2018

מותג התכשיטיים "NICE STUFF" – חדש ומקורי


ביום ראשון הוזמנתי להשקת חנות מותג התכשיטים "NICE STUFF" של המעצבת מורן בן עטר. אני אוהבת תכשיטים מקוריים ושמחתי להגיע לקניון שער הצפון (איקאה) שם נמצאת החנות ולהכיר את מעצבת התכשיטים ואת עיצוביה הייחודים והמרהיבים.

                               מורן בן עטר

עיצוביה של מורן בן עטר עכשוויים, אופנתיים ומיוחדים. קשה מאד לבחור מהמגוון הרחב שבחנות. מורן מצליחה לשלב באופן הרמוני בין אבני סברובסקי, עורות, חומרים שונים ויציקות והתוצאה המתקבלת מושכת ובעלת נוכחות. אין מדובר בתכשיט קטן ולא בולט. תכשיטיה הם מהסוג המושך את כל הפוקוס אליהם. גדולים, עשירים ומורכבים.
אהבתי את המקוריות ואת הקו הייחודי. אין ספק שכל מי שתענוד תכשיט של מורן, תשדרג את ההופעה, תסב את תשומת הלב אליה ותזכה למחמאות.







בחנות הבוטיק ניתן למצוא : טבעות, שרשראות, עגילים ותכשיטים נוספים בעיצוב עכשווי הנמכרים בטווח מחירים נגיש, כמו כן ניתן למצוא תיקי יום וערב מעוצבים, כפי שניתן לראות בצילומים.




לצד התכשיטים, תציע חנות הבוטיק בגדי מעצבים ייחודיים לנשים וליין ביגוד לילדים של המעצבת רימה רומנו במחירים נוחים לרגל הפתיחה.

להשקה הוזמנה התקשורת המקומית, בלוגריות ומובילות דעת קהל.

הגיעו לפרגן: מנכ"ל הקניון דודו שגיא והאישה אסנת, מנהלת השיווק של הקניון אסנת שליט, צילה ברוך, נתי לוינזון, סופי נקש, מירב שדה, מירי קסטיליה, אורית שחם וואלך, מאיה אושר, מירב שרוט, שירי כהן, אביטל מגן, ניקולאי קדוש ועוד. הבלוגריות: יפה גביש ולימור גרובר זלצר. העיתונאים: מיכל גילת, הילה מלמד, רותם כבסה, חגית הורנשטיין, בועז כהן, נדב שהרבני, דינה רפאל, יורם מארק רייך, נטע פלג, שיר ועדנה כרפיס וסמדר פישלר.



            מורן בן עטר ומנכל הקניון דודו שגיא.

מי שאוהבת מקוריות ואוהבת תכשיטים שהם אחרים ומיוחדים תמצא את מבוקשה ב- NICE STUFF. ממליצה לקפוץ לבקר בחנות ולהתרשם מהמגוון הרחב. אתן לא תתאכזבו.


NICE STUFF- קומה 1 , קניון שער הצפון (איקאה)  
077-5054335

צילומים- מיקי אופק, יפה גביש


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה