רשומות

יום שני, 5 בפברואר 2018

ביקור באיגלו יוגורט בר מעלה את רף השמחה והסוכר


קראתי סקר שנעשה בארץ העוסק באכילת גלידה בחורף ומסתבר שהישראלים מעדיפים את הגלידה שלהם בקיץ. בחורף צריכת הגלידות מצטמצמת. זה לא מפתיע. אך, בארץ שבה אפשר לספור את ימי החורף הקרים ממש על כף יד אחת, הייתי מצפה שהישראלים לא יזנחו את הקינוח הכי טעים ומתוק שקיים וימשיכו ליהנות מגלידה גם בתקופת החורף. כי כשאפרורי וקר, גשם יורד וקצת עצוב בלב, מה יכול להעלות מיידית את מפלס השמחה? נכון, גלידה.



איגלו יוגורט בר במושבה הגרמנית בחיפה הוא בדיוק המקום המתאים לקינוחי גלידה מפתים ומושחתים שישמחו את הלב ויחממו לכם את החורף. מה גם שהוא נמצא במקום הכי יפה בחיפה, במושבה הגרמנית וכדאי להגיע למקום בשעות הערב ולהביט בנוף ובאורות הזוהרים בדרך אל מקדש הבהאים. הגעתי לאיגלו יוגורט בר לעת ערב, יחד עם חברתי, ליהנות מהקינוחים הנהדרים שהמקום מציע אך התקשינו לבחור מהתפריט המגוון והעשיר.

       מקדש הבאהים זוהר גם בחושך

מה מצאנו באיגלו בר? גלידות איטלקיות במבחר טעמים שונים כמו ריבת חלב ופררו רושה, לימונענע, תות, פיסטוק, וניל, מסטיק ועוד. יוגורט במבחר טעמים, פרוזן יוגורט, קרפ צרפתי עם גלידות וקצפת, פנקייקים מפנקים בתוספות שונות בוטנים, מקופלת, קצפת. ופל בלגי עם גלידות ותוספות, מילקשייק בטעמים וגם שתיה חמה כמו אספרסו, קפוצ'ינו, אמריקנו וסיידר חם.







לבסוף החלטנו שנתפנק בגדול והזמנו לעצמנו ופל בלגי עם נוטלה, קצפת וגלידות בטעמי פררו רושה, לימונענע ופיסטוק. אני יכולה לומר שהיה שווה כל ביס מושחת. תארו לכם, ופל בלגי חם, מעליו שוקולד נוטלה, גלידה וקצפת. כן, זה טעים בדיוק כמו שזה נשמע. פשוט עונג גדול.


                 מכינים לנו את הוופל הבלגי




המחירים נעים בין 15 ₪ לכדור גלידה ועד 50 ₪ לפנקייק או ופל בלגי עם גלידה ותוספות.

יצאנו מהאיגלו שמחות ומרוצות והבטחנו לעצמנו שנשוב בקרוב לפינוק נוסף.

גילוי נאות- היינו אורחות המקום.

לדף הפייסבוק של איגלו יוגורט בר-
המושבה הגרמנית, רחוב בן גוריון 36 חיפה

טלפון-04-852-5449

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה