רשומות

יום רביעי, 7 בפברואר 2018

העוגות של CHEESECAKE FACTORY הגיעו לקריון בקריית ביאליק והקהל נהר לטעום



השבוע הושק בקריון קריית ביאליק הסניף השלישי של עוגות הגבינה המוכרות בכל העולם- THE CHEESHCAKE FACTORY. זה היה אירוע שמשך אליו קהל רב שהגיע כדי לטעום מעוגות הגבינה המפורסמות. התור השתרך למרחקים והאנשים חיכו בסבלנות לתורם.

הגעתי לאירוע ההשקה יחד עם אנשי תקשורת רבים ונהניתי לטעום מהעוגות ולצפות במנכ"ל החברה דוד דן, מוחמד סעדי בעלי החברה המייבאת את עוגות "דה ציזקייק פקטורי" לארץ וגיא קרן מנכ"ל הקריון גוזרים את הסרט ומכריזים על פתיחת הסניף הראשון בצפון הארץ.
בין המוזמנים שהגיעו להשקה היו ידוענים רבים ביניהם "לירן חולצה אפורה", בכירי רדיו חיפה, רחלי בן גלים, שרה איקו, נטע פלג, דינה רפאלי, יורם מארק-רייך, רונית קיטאי, עדי רובין וכמובן אנשי הקריון- המנכ" גיא קרן, הסמנכ"לית עו"ד קרן פריד גיל ומנהלת השיווק מיכל מאי.


מימין- מוחמד סעדי, גיא קרן ודוד דן_צילום- עאדל עאדל מח'ול 

 השקת עוגות דה צ'יזקייק פקטורי בקריון_צילום- עאדל מח'ול 

במהלך האירוע טעמנו מגוון עוגות ולפי הצילומים אתם יכולים להבין שמדובר בשחיתות מענגת. אני אהבתי במיוחד את עוגת הגבינה האורגינלית ואת העוגה האיטלקית גבינה בטעם וניל. אבל, גם עוגת הגבינה עם הפטל מעולה וגם עוגת ריבת החלב ובקיצור הכל טעים והבחירה קשה. וכמובן שיש גם עוגות שוקולד נהדרות כמו עוגת השוקולד המריר, עוגת שוקולד פאדג', עוגת שוקולד ומוס ועוד.








תוכלו למצוא במקום 14 טעמים שונים- עוגת הגבינה המקורית על בסיס ביסקוויט חמאתי בזיגוג שמנת חמוצה, עוגת הדגל בעלת השכבות RED VELVET – עוגת קקאו בחושה בצבע אדום ועוגת גבינה קרמית בזיגוג שמנת, עוגת טוקסידו- שכבות של פאדג', עוגת גבינה בטעם שוקולד ומוס וניל מסקרפונה ומוס שוקולד, עוגת וניל המשלבת מוס מסקרפונה איטלקי בניחוח לימון, עוגת ריבת חלב- עוגת גבינה בטעם קרמל עם שכבת מוס קרמל, שוקולד מריר- עוגת שוקולד עשירה עם שוקולד צ'יפס ועוד ועוד.





הסיפור של THE CHEESECAKE FACTORY החל עם אהבת האפייה של אוולין אוברטון שידעה לאפות עוגות גבינה שהפכו ללהיט בקרב מכריה. היא הפכה את מרתף ביתה למאפייה מקצועית והחלה למכור את העוגות שלה למסעדות בדטרויט. בשנת 1972 החליטו בני הזוג להעביר את המאפיה ללוס אנג'לס והעניקו לה את שמה ומאז כל העולם מכיר את עוגות הגבינה של אוולין.

העוגות מיובאות לארץ כשהן קפואות וכבר מחולקות למנות. כך שניתן לשמרן בפריזר ולהוציא את מספר המנות הרצוי בלי להפשיר את כל העוגה ולפגום בטעמה. מגיעים אורחים? תמיד יש עוגה טעימה שתוך מספר דקות ניתן להגיש. דוד דן מנכ"ל הקבוצה המייבאת את העוגות הסביר לנו שהעוגות מגיעות לארץ כשהן שומרות על טעמן בזכות טכנולוגיה ייחודית ואפייה על ידי אידוי. הן מגיעות במיכלים מיוחדים והאיכות גבוהה.

בהשקת הסניפים בארץ הגיעו אלפי אנשים לטעום מהעוגות ולפי התור שהשתרך בקריון נראה לי שגם לסניף כאן הגיעו מאות אנשים. ואני מבינה אותם כי זו חגיגה אמיתית לאוהבי עוגות גבינה ולאלה שטעמו מהעוגות בארצות הברית והתגעגעו לשוב ולאכול מהעוגות הידועות.

טלפון להזמנות- 04-6929000

צילומים- עדאל מח'ול, יפה גביש




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה