רשומות

יום חמישי, 15 במרץ 2018

גאווה ישראלית- חברת 'לומינרה דרם' מפתחת מוצרים בתחום האסתטיקה המשווקים בכל העולם



חברת 'לומינרה דרם' היא חברה ישראלית אשר הוקמה בשנת 2013 ומתמחה במוצרים מתחום הרפואה האסתטית. מקימי החברה הם ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג  וד"ר ליאת גולדשייד-זמירי, בוגרי מכון ויצמן למדע. מוצרי החברה משווקים בארץ ובמעל 35 מדינות ברחבי העולם.

אני מודה, לא הכרתי את החברה לפני כן ולא את מוצריה. מוצרי המילוי עליהם שמעתי, המבוססים על חומצה היאלורונית, היו כולם תוצרת חוץ. משום מה, אנו הישראלים נוטים לחשוב שמוצרים שיוצרו בחו"ל הם טובים יותר. בעוד שבכל העולם עוקבים בסקרנות ומעריכים את היכולות של החברות הישראליות, הרי כאן עדין מתייחסים בספקנות להישגיהם וחבל שכך.

השבוע, הוזמנתי להכיר מקרוב את חברת 'לומינרה דרם' ולהתנסות אישית במוצריהם. כלומר, לעבור טיפול פנים שישפר את איכות עור פניי, ייצר הרמה וייצור של קולגן טבעי, יוסיף גמישות וזוהר לעור. עד כה לא עברתי כל טיפול כזה, למרות שהזמן לא פסח עלי ומבט מדוקדק במראה הבהיר לי שיש הרבה מקום לשיפור. זו הייתה ההזדמנות להתנסות במוצרים ולבחון על פניי מה הם יודעים לעשות ואם באמת אראה שיפור. לא חששתי ולא הייתי זקוקה לאומץ כדי לעבור את הטיפול. ידעתי שאני בידיים טובות ומקצועיות, עשיתי שיעורי בית וקראתי על המחקרים שעשו בחברה, על הכנסים הרבים בהם השתתפו ועל הניסיון הקליני הנרחב שיש להם. בטחתי ברופא שידע לעצב את פניי באופן טבעי ומוצלח. הדבר היחיד שקצת הפחיד אותי היה הכאב. האם הזריקות יכאבו לי? וגם התרגשתי מעט מהמחשבה איך אראה לאחר הטיפול.



את הטיפול ביצע ד"ר ערן אסרף שעוסק בטיפולים אסתטיים כבר 6 שנים במרפאות בתל אביב, קיסריה ובאר יעקב. התייעצתי אתו לגבי הטיפול והוא הביט בי בחיוך ואמר שברור לו מה מפריע לי והיכן. לגבי הכאב שחששתי ממנו זה הסתבר כשולי למדי. לפני הטיפול מורחים על הפנים משחה מאלחשת ובמהלך הטיפול המוצרים עצמם מכילים חומר אילחוש בשם לידוקאין אשר מקל את תחושת הכאב. הרגשתי את הדקירות אבל זה נסבל לגמרי והרבה פחות מפחיד ממה שחששתי.





הטיפול שעברתי היה טיפול מקיף ולמעשה ד"ר אסרף פיסל את פניי עם חומרי המילוי של לומינרה ואת מה שהזמן קלקל הוא הצליח לתקן. כשהבטתי במראה לאחר הטיפול, ראיתי שהפנים נשארו טבעיות ורגילות אך צעירות יותר. הקמטים לצידי האף הצטמצמו משמעותית, עצמות הלחי נראו הרבה יותר טוב וכך גם הסנטר. התחושה שלי הייתה שהטיפול השיל מספר שנים מפניי והנה הצילומים של לפני ואחרי, תיווכחו בעצמכם.



מכיוון שאני כבר מספר ימים לאחר הטיפול, אני חייבת לציין שלא היו לי כל תופעות לוואי. אולי מעט אדמומיות במקום של ההזרקות. אבל, לא משהו שהוא משמעותי או רציני. כמו כן, היה שטף דם קטן בסנטר וזהו. כבר לאחר יומיים היה קשה להבחין שעברתי איזושהי פרוצדורה וזה נהדר בעיניי. עוברים טיפול, משפרים את איכות עור הפנים וממשיכים בשגרת החיים. פשוט לא יאמן.

ד"ר אסרף השתמש בטיפול במוצרים הבאים: הרמוניקה (סידן משולב עם חומצה היאלורונית), והידריאליקס(חומצה היאלורונית).

הרמוניקה הינו חומר מילוי קמטים ראשון מסוגו בעולם שהושק בינואר 2017. מדובר על חומר מרוכב המכיל חומצה היאלורונית אשר מצלבת בתוכה כדוריות של קלציום הידרוקסיאפטיט. המוצר הרמוניקה הינו פטנט יחיד מסוגו. הרמוניקה, פותח על מנת לשפר את מוצרי הקלציום הידרוקסיאפטיט הקיימים בשוק, מוריד את תופעות הלוואי אשר כרוכות בטיפול במוצרים אלו, ומעניק לחות ושיפור באיכות עור הפנים, מלבד הרמה וייצור של קולגן טבעי.





הידריאליקס-  קו מוצרים המונה 5 פרזנטציות המבוססות על חומצה היאלורונית מצולבת. המוצרים מיועדים לאיזורי טיפול שונים ובעלי סמיכויות שונות של ג'ל בהתאם לצרכי הטיפול.






לחברת 'לומינרה דרם' קו מוצרים עשיר ומלבד המוצרים בהם טופלתי יש לחברה מוצרים נוספים אינובטיבים וגנרים. בחברה 80 עובדים. החברה מוכוונת מחקר ופיתוח, בראש מחלקת המחקר והפיתוח עומדים 5 דוקטורים, בוגרי אוניברסיטאות מובילות מישראל. ייצור מוצרי החברה מתבצע בחדרים נקיים, תחת הקפדה על תנאי ייצור נאותים, עמידה בתקנים בין לאומיים, ותחת ביקורות של רשויות בריאות ברחבי העולם. החברה פועלת תחת תנאי ISO9001 ו-ISO13485 המחמירים. למוצרי החברה אישורים של משרד הבריאות הישראלי, אישורי CE אירופאים, וכן אישורי שיווק במדינות רבות ברחבי העולם. חברת לומינרה דרם משתתפת דרך קבע בתערוכות בין לאומיות בתחום הרפואה האסתטית, עוסקת במחקרים קליניים עם רופאים מומחים ומובילי דיעה בתחום, ובפיתוח מוצרים חדשניים.  

המוצר הראשון שייצרה החברה היה ה'קריסטליס' המוצר פותח כמוצר גנרי למוצר יחיד אשר היה קיים בשוק. קריסטליס מהווה מוצר פרימיום בתחום הרפואה האסתטית, כיוון שהוא מעודד יצירה של קולגן טבעי, ומעניק טיפול ארוך טווח אשר נותן הרמה לעור הפנים. על מנת להשלים את קו המוצרים, פיתחה החברה את הידריאליקס. ובינואר 2017 השיקה החברה את הרמוניקה שכאמור הוא חומר מילוי ראשון מסוגו בעולם.

מוצרי החברה מכילים את חומר האילחוש לידוקאין, אשר מקל משמעותית את תחושת הכאב במהלך הטיפול ואת תופעות הלוואי הנלוות לו ובנוסף ממקם את החברה בעשרת הגדולים בתחום האסתטיקה באירופה. לחברה סדרת מוצרים נוספת, השייכת לקטגוריית הסקין בוסטרים, ומיועדת להוספת לחות לעור, גמישות וזוהר לעור ומבוססת על חומצה היאלורונית- הידריאל.

לסיכום ההתנסות- מספר ימים לאחר הטיפול, עור הפנים נראה נהדר (זה, לפחות, מה שאומרים לי כולם) חלק, זוהר ומקרין חיוניות. נכרת הרמה ברורה באזור קו הלסת ועצמות הלחיים. אני מאד מרוצה מהטיפול, מרגישה את השינוי וחשה מעולה.

                           בצילום- 4 ימים לאחר הטיפול

מחירים- בהתאם לסוג החומר ובהתאם לכמות. מזרק אחד יעלה בין 1500 ₪ ל- 3000 ₪. הטיפול מחזיק מעמד בין שנה ל-18 חודשים ואז כדאי לחזור עליו.

ולפרטים החשובים לכל המתעניינות-

ד"ר ערן אסרף- ניתן לפנות אליו בטלפון- 0532765323. הוא מטפל במרפאות בתל אביב, קיסריה ובאר יעקב.

לבירור שמות רופאים נוספים המטפלים בחומרי מילוי של לומינרה דרם ברחבי הארץ יש לפנות למנהלת המכירות הארצית מגי מנדבה- טלפון: 0506829340

לאתר החברה-
בפייסבוק

באינסטגרם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה