רשומות

יום שלישי, 13 במרץ 2018

רשת הילדים NOIZZ השיקה את קולקציית הקיץ בקניון עזריאלי קרית אתא



השבוע השיקה רשת הילדים NOIZZ את קולקציית הקיץ לבנים. לצערי, לא הצלחתי להגיע להשקה בה לקחו חלק אנשי התקשורת באזור. האם ויתרתי? לא ולא. במיוחד כי מדובר בקניון עזריאלי קריית אתא, הקרוב לביתי. אי לכך, קפצתי בבוקר לראות את הקולקציה החדשה ולצלם עבורכם את הפריטים האופנתיים לבנים. ואכן, מדובר בקולקציה מדליקה לגילאי 3-13 המוכיחה כי גם ילדים רוצים להתלבש בצורה סופר אופנתית וnoizz  נותנים מענה לרצון זה.



השבוע הוא שבוע האופנה הישראלי. זה הזמן הכי מתאים להשקת קולקציית קיץ לבנים. מה הבשורה של רשת NOIZZ לאביב קיץ 2018?



הקולקציה מציגה טוטאל לוק לילד הטרנדי והעדכני במראה פאנק רוקיסטי עם נגיעות מעולם הספורט, המציעים חולצות, טישרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, נעליים ואקססוריז המעוצבים ומיוצרים עבור הילד הישראלי האופנתי תוך התחשבות ועדכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו. 



בעונה זו ניתן לראות השפעה חזקה מהעולם הספורטיבי:  מראה שכבות, גופיות רחבות וקפוצ'ונים, תוך שימוש בבדים ובדיטיילים ספורטיביים: סקוצ'ים, בדי סקובה ומלאנז'ים חדשים.
כמו כן, ניתן לראות דגש בקולקציה על הצבע הלבן.



עשרות עיתונאים ומובילי דעת קהל  השתתפו בהשקה ושמעו על טרנד הפאנק- הרוקיסטי בעולם הראפ עם שימוש בולט בולט בגזרות מעולם הספורט, לצד שילוב הטרנד הצבאי של המדים והקרגו. הצבעים הבולטים בקולקציה הנם גווני האפור, שחור ולבן שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעונות הבאות ללא קשר למגמות אופנה מתחלפות. בקולקציית הנעליים ניתן דגש העונה לשילובי הדפסים וכן לצבעוניות חזקה של אדום, צהוב וזהב. המסר האופנתי הייחודי של המותג הינו שגם החיבורים הבלתי אפשריים מהווים אמירה אופנתית בועטת וייחודית כגון שילוב של טי שרט קרועה מתחת לז'קט.





הקולקציה נולדה כדי להוכיח שגם ילדים רוצים להתלבש בצורה סופר אפנתית ללא המגבלות בהן לעיתים ניתן להבחין  בעולם בגדי הילדים. קולקציית בגדי הילדים של NOIZZ בחרו לדבוק בקו אופנתי בוגר ודומיננטי. המטרה המובהקת הינה ליצור פריטי לבוש  ואאוטפיטים שיגרמו לילדים להיראות יחידים ומיוחדים- להרגיש מחוץ לקופסא כל אחד והייחודיות שבו.



נצפו: פאני בוזגלו (מהבוזגלוס)ואחותה קארין, רחלי בן גלים, מאיה אושר, הילה מלמד, נטע פלג, צילה ברוך, נועה נוימן, תמרה מוברשם,  איציק צורי, לאורה נוי- נברו, רותם כבסה, מנכ"לית קניון עזריאלי קרית אתא סיוון ממן, מנהלת השיווק של הקניון ציפי ברקוביץ- גיל, תמר לפ, רפאל בולניק, חגית הורנשטיין, פרומה קינד, אפרת רוזנברג ועוד.

מנכל עזריאלי עכו רפאל בולניק, מנהכלית עזריאלי קרית אתא סיון ממן,  ומנהל רשת נויז דודו שליקר

מנכלית עזריאלי קרית אתא סיון ממן,  המאפר איציק צורי, מנהלת השיווק של קניון עזריאלי עכו תמר לפ,  הבלוגרית תמרה מוברשם ובעלה

פרומה קינד, מאיה אושר, חגית הורנשטיין, רחלי בן גלים, צילה ברוך, פאני בוזגלו, תמר לפ, נטע פלג ותמרה מוברשם

המאפרת לינור לוי יחד עם התאומים 

 המוזמנים נהנו ממגשי מסיבות יוקרתיים של  'הסושיה', רשת מסעדות אסיאתיות, שפתחה סניף חדש בקונספט של דוכן בקניון עזריאלי קרית אתא.  את הסניף מנהל הזכיין בועז בר ליבשיץ- סושימן מוערך מאוד ברשת כבר 15 שנה. הסניף כשר ללקוחות (בהשגחת רבנות קרית אתא) ורוב המנות שבתפריט ישמרו, ביניהן מנות הסושי, המוקפצים, המרקים והגיוזות. כמו כן, ניתן יהיה לבצע משלוחים בכל האזור כולו לרבות קרית אתא, נשר ושער הקריות.

עוד על קולקציית  הקיץ


HIP HOP  - קולקציה זו הינה בהשראת עולם ההיפ הופ, בין הפריטים ניתן למצוא: קפוצ'ונים רחבים, טישרטים בגזרת טוניקה, מכנסי טרנינג שקי ווסטים במגוון בדים ודפוסים. הדפוסים הבולטים בקולקציה זו הינם דפוסי פונטים וגרפיטי. כמו כן יש שימוש בסרטים מודפסים וחלקים בטופים ובמכנסיים וכן שימוש בפטצ'ים.


פנקיסטי רוקיסטי  - קולקציה זו ממשיכה מעונה קודמת עם  דגמים חדשים. בקולקציה זו ניתן לראות דפוסים של גולגלות, ג'ינסים בשילוב בנדנות, קרועים ומודפסים בגזרות הכי חדשניות בשילוב אקססוריז כמו שרשראות, ניטים וריצ'רצ'ים. וסטים מבדי ג'ינס קרועים בשילוב דפוסי קשקושים וניטים, ג'ינסים בדפוסים תלת מימדיים ועוד.


קולקציית "יום-יום" : כמו השם שלה מטרתה לתת מענה יותר יומיומי לגן ולבית הספר עדיין עם דגש על האופנתיות של נויז בגזרות ודיטיילים בעיקר. בין הפריטים : טישרטים חלקות מבדים מיוחדים ובמגוון גזרות, מבחר ברמודות, ג'ינסים חלקים, טישרטים בדפוסי אולאובר בהשראת הטרנדים החזקים של העונה.

קולקציית ערב  - העונה הרחבנו את קולקציית בגדי הערב לילדים בטרנדים חדשים. הקולקציה כוללת חליפות בצבעי יין, אפור בהיר וכחול רויאל, השתמשנו בבדים חדשים מעולם הספורט, בדגש על נוחות לילדים עם הרבה לייקרה.
ניתן למצוא בקולקציה  גזרות גקט חדשות: בשילוש ריצ'רצ'ים ולא צווארון, מכנסי ערב בגזרת סקיני חדשה ונוחות חסרת פשרות, חולצות מכופרות מבדי טישרט -  זהו טרנד עולמי בבגדי גברים שנטמע בנויז בעיקר בגלל הנוחות.
ולהשלמת המראה ניתן למצוא נעלי ערב בצבעים חדשניים.



קולקציית בגדי ים:
NOIZZ  מציעה בגדי ים בסגנון מכנסי גלישה קצרים וארוכים עם דפוסי גולגלות, אננסים ופטצ'ים.


צילומים- הלד עזריאלי קרית אתא, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה