רשומות

יום חמישי, 12 באפריל 2018

ביקור ב-"DIANOCHE"- תכשיטי יהלומים. חוויה משכילה ומרתקת








תכשיט היהלומים הראשון אותו קיבלתי היה לאחר לידת הבן הבכור. בעלי, שרצה מאד להפתיע אותי ולשמח, אך לא הבין דבר ביהלומים (כמו רובנו) ניגש לאחת החנויות הגדולות של חברה ידועה ורכש שם בכסף רב טבעת יהלומים. לאחר זמן הסתבר לנו שהיהלומים ששובצו בטבעת היו בעלי פגמים רבים. פנינו לחברה, דרשנו שיחליפו את היהלומים. ענו לנו תשובות מתחמקות, סירבו לטפל ולאחר תקופה ארוכה, נענו חלקית לדרישתנו ועל השאר וויתרנו. זו הייתה חוויה מאכזבת מאד ממנה למדנו שיהלומים קונים רק במקום אמין ולא באיזו חנות בקניון.

לו היינו קוראים אז את מדריך הטיפים לצרכנות נבונה ברכישת טבעות יהלומים של DIANOCHE, אני בטוחה שלא היינו נופלים בפח. אבל, אז, לא היו טיפים כה מועילים. היום, כדאי מאד מאד, לקרוא את המדריך לפני הקנייה ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא. כמו: איך בוחרים יהלום, איך בוחנים את תכונותיו, מהי משמעות התעודה הגמולוגית, מדוע חשובה תאורה פלורסנטית בזמן בחירת יהלום, מהן נורות האזהרה שצריכות להידלק אצלנו בזמן הבחירה ועוד מידע רב ומועיל שיעזור בבחירת תכשיט יהלומים מתאים וללא נפילה – כפי שקרה לנו.

למדריך הטיפים לצרכנות נבונה ברכישת טבעת יהלום:

אבל, נראה לי שהקדמתי מעט את המאוחר. נתחיל מההתחלה. השבוע, ביקרתי ב- DIANOCHE. דיאנוצ'ה שייכת לאחים גלעד וטל ווילף חברי הבורסה ליהלומים ברמת גן ושם בבניין נועם נמצאת החברה הפועלת ברחבי העולם. שוחחתי עם טל ווילף שסיפרה לי על הכניסה לענף היהלומים. מסתבר, שכמו הרבה דברים בחיים למקריות היה מקום גדול. גלעד טייל בארצות הברית, ביקר קרוב משפחה רחוק שביקש שיעזור לו בצביעת חנותו. לאחר מכן ביקש ממנו למלא את מקום אחד העובדים שעזב וכך התוודע גלעד לענף היהלומים. לאחר שלוש שנים בחו"ל, שב לארץ, ביקר בבורסה ליהלומים ברמת גן ונשאר שם. את DIANOCHE פתח בתחילת שנות האלפיים. לפני כשבע שנים הצטרפה טל לחברה שהחלה לעבוד גם עם לקוחות פרטיים ולא רק בסיטונאות.

                                          טל ווילף. תפסתי אותה בוחנת יהלומים

DIANOCHE- הנמצאת, כאמור, בבורסה ליהלומים, מעדיפה להשקיע באיכות ושקיפות ולא בחדר תצוגה גדול ויומרני או בחנויות מפוארות. הביקור במקום הבהיר לי עד כמה גדול ההבדל. אין כאן מוכרים שימהרו להציע לך את מה שנמצא בחנות. אלא, שירות אישי צמוד ומקצועי שילווה את הלקוח, מתוך רצון לעזור לו לבחור את התכשיט המתאים לו ביותר. החברה מציעה עיצוב אישי שיתאים לתקציב ולחלום האישי. ניתן להגיע ליעוץ אישי ללא עלות.

תוכלו לראות כאן בקישור דוגמאות לכך-   https://goo.gl/B1TbHk

האמת? ממש קשה לבחור. אני אהבתי כל כך הרבה מהעיצובים שראיתי. האם לבחור עיצוב קלאסי? או אולי להעז עם אבני חן וסביבן יהלומים?









או  אולי טבעת בדוגמת דיאנה?



הנה כאן הפרטים- לחצו


כל אחת וטעמה האישי. אני אוהבת טבעות גדולות בעלות נוכחות וברור לי במה הייתי בוחרת. 

                         טבעות אבני חן ויהלומים
 גדלים וחיתוכים שונים

אבל, לא רק טבעות יהלומים יש כאן. אלא גם עגילים יפהפיים, שרשראות, תליונים וצמידים. אחד התליונים המהממים הוא תליון מגן דוד מיהלום שחור ויהלומים לבנים סביבו.



ראו כאן את פרטיו- לחצו




ומה דעתכם על העגילים המדהימים הללו?



הנה כאן הפרטים- לחצו

המגוון רחב מאד-








איכות התכשיטים גבוהה במיוחד. החל מחומרי הגלם ועד לרמת הביצוע והגימור. ומכיוון שדיאנוצ'ה הם היצרנים, הרי שהמחיר חסכוני ונמוך משמעותית מאשר בחנויות. לי חשובה העובדה שמדובר בעסק ישראלי כחול לבן וכל הייצור נעשה בארץ. הגרפיקאים, המלטשים, המשבצים, הצורפים- כולם ישראלים.

"מי הלקוחות?" שאלתי  "הלקוחות שלנו מגוונים" ענתה לי גל- מנהלת השיווק והמכירות "למעשה, לקוחותינו מגיעים מכל העולם. בארץ, מגיעים לרכוש טבעות אירוסין, לאחר לידת ילד. מגיעים לרכוש תכשיטים לאירועים מיוחדים. בחו"ל קונים תכשיטי יהלומים לכל מטרה וגם סתם להתפנק. בארץ רכישת תכשיט יהלומים נעשית ביתר תשומת לב ולכבוד אירוע כלשהו."

"האם רכישת תכשיט יהלומים אפשרית גם בתקציב נמוך?" שאלתי. " בהחלט" אמרה גל "מגיעים אלינו גם חברה צעירים שתקציבם נמוך ואנחנו יודעים להתאים להם תכשיט איכותי ויוקרתי בתקציב שבו יוכלו לעמוד. ניתן לראות באתר שלנו טבעות יהלומים במחירים מאד נגישים".

"אילו בטחונות אתם נותנים?" שאלתי. " אנחנו עובדים עם תעודות גמולוגיות של המעבדות המחמירות והמוקפדות בלבד. (GIA,HRD, IGI) ולא עם מעבדות שמעניקות הערכת יתר או דירוג שגוי ליהלומים. בנוסף, במידה והלקוח לא מרוצה- נזכה אותו זיכוי מלא".

"מלבד מכירת תכשיטים, יש עוד תחומים בהם אתם מתמחים"?

" אנחנו, כאמור, גם מעצבים תכשיטים בעיצוב אישי. בנוסף, אנחנו קונים זהב ויהלומים ישנים ומשלמים מחירים גבוהים והוגנים במזומן. ניתן להגיע אלינו ותהליך הבדיקה וההצעה הם בחינם. כמו כן, אנחנו גם מעריכים יהלומים ותכשיטים לצרכי ביטוח, או במידה ויש רצון לדעת מה שווים האמיתי. הבדיקה היא חינם ותשלום נגבה רק ממי שמבקש מסמך רשמי"

הביקור בדיאנוצ'ה הבהיר לי כמה חשוב לבחור במקום המתאים לרכישת תכשיט יהלומים. מקום שבו נקבל תחושת בטחון בבחירה שעשינו, מקום שדוגל בשקיפות ונותן מידע אמין ושירות עם כל הלב. כל זאת באופן מקצועי, איכות גבוהה ומגוון רחב של תכשיטי יהלומים ואבני חן מעוצבים וקלאסיים.
אין לי ספק שאת תכשיט היהלומים הבא שלי ארכוש בדיאנוצ'ה כי היום אני יודעת שאין ערוך לאמינות, ליושרה ולהגינות. ואני ממליצה לכם בחום לעשות כמוני.

לאתר דיאנוצ'ה-

  https://goo.gl/u483oz

דיאנוצ'ה- הבורסה ליהלומים, רחוב תובל 23, בית נועם, רמת גן. טלפון: 03-7208843

צילומים- יפה גביש, חברת דיאנוצ'ה

תגובה 1: