רשומות

יום שבת, 5 במאי 2018

רשת האופנה GOLBARY פתחה סניף חדש בעיר נשר





בסוף השבוע השתתפתי בהשקה החגיגית לסניף החדש של GOLBARY בעיר נשר. רשת GOLBARY היא בבעלות משפחת גולברי והזכיין בנשר הינו יגאל אלון. זה הסניף השני באזור, אותו הוא מנהל. עלות ההשקעה בסניף נאמדת ב- 800 אלף ₪ והחנות משתרעת על שטח של כ-180 מ"ר.

 גולברי סניף נשר צילום אלעד גוטמן
 גולברי סניף נשר צילום אלעד גוטמן
גולברי סניף נשר צילום אלעד גוטמן 

עיצוב הסניף עיצוב הסניף מתבסס על הקונספט החדש של חנויות המותג: סגנון עיצובי נקי-מודרני, בגווני השחור-לבן, קווים נקיים עם נגיעות אופנתיות. עיצוב הנותן אווירה קלאסית עם טאץ' של אופנתיות וטרנדיות.

לדברי משה גולברי מנכ"ל גולברי: "נשר זו עיר מתפתחת עם הרבה מאוד נשים שמגיעות לרכוש את המותג בעיר חיפה. הרשת דואגת  לפתוח חנויות במקומות מרכזיים ואסטרטגיים ולהגיע לקהלי היעד של המותג ברחבי הארץ".

חני לביא, בעלת רדיו לב העיר, עזרה לזכיין יגאל אלון בהפקת ההשקה ועשתה זאת עם כל הלב. יגאל אלון הוא אחיינה של חני.

                                הזכיין   יגאל אלון צילום- נאוה הרן זלצמן


עם חני לביא ולימור גרובר זלצר.  צילום שרה איקו

הגיעו לברך ולאחל הצלחה מנהל רשת GOLBARY עומר בן צור, מנהלת האזור מיטל בוזגלו, סמנכ"ל הכספים אלי כהן ובת הזוג מירי לוי, המשנה למנכ"ל ריקי מיסיק, בני משפחתו של יגאל אלון, נשות חברה רבות ביניהן אימן בסטיוני, צילה ברוך, אביטל מגן, עפרה פלנטר  ועוד, הגיע לירן חולצה אפורה, ניקולאי קדוש, בעלת משרד יחסי הציבור לימור כרסנטי ואנשי תקשורת ובלוגריות ביניהן רונית קיטאי, יורם מארק-רייך, דינה רפאל, צילה לייפר, לימור גרובר זלצר , נטע פלג, ורדית שטרנבך, עדי רובין, שרה איקו, ניר אהרוני  ועוד.

                                   יגאל אלון ואלי כהן. צילום- נאוה הרן זלצמן
               יגאל אלון, אלי כהן ובת הזוג מירי לוי וריקי מיסיק. צילום- נאוה הרן זלצמן


                     אנשי התקשורת. צילום- שרה איקו

הסניף החדש מציע לצד פרטי האופנה גם מגוון רחב של אקססוריז ופריטים משלימים כמו: כובעים, תיקים, ארנקים, צעיפים, תכשיטים, בשמים, מצעים, מגבות, ריחות לבית ועוד. מאד נעים להלך בסניף המרווח והיפה ולמצוא את הפריטים בהם חשקנו. המגוון רחב במיוחד.






לרגל הפתיחה משיק הסניף החדש קולקציית  שמלות קיץ 2018 הכולל מגוון עשיר של דגמים  המתאימים לקיץ הישראלי. השמלות החדשות יכולות להתאים לכל אישה בכל שעה ביממה: משמלות לעבודה, לפגישה עסקית, ליום יום ולשעות הפנאי ועד שמלות ערב ואירועים.

שמלות הקיץ מתאפיינות במשחקי צבעים והדפסים שחוזרים  העונה  בשיא הכוח,  החל משמלות קלאסיות, לצד שמלות סקסיות, שמלות רומנטיות ושמלות בהדפסים גיאומטריים, רקמות מורכבות, בדי תחרה, שרוולי פעמון ומלמלה. שמלות ארוכות, קצרות, צמודות ורפויות בהשראת הקיץ הפראי והאקזוטי עליו מבוססת קולקציית הקיץ.

גולברי -  299.90שח. צילום- ניר יפה 

גולברי - 349.90.שח צילום- ניר יפה



גולת הכותרת בשמלות קיץ 2018 של GOLBARY הן שמלות וטוניקות פרחוניות, אותן נראה בהדפסים גדולים, בולטים, צבעוניים ומגוונים. הקולקציה כוללת שמלות אלגנטיות מתוחכמות  בהדפסי פרחים  על רקע בהיר או כהה, בנגיעות קלות או במלוא הדרם.

כמו כן מציע המותג שמלות ערב מרשימות אשר נתפרו מבדי לורקס, סאטן ושיפון. הצבע השחור לנצח יהיה הצבע השולט בקולקציות הערב ועל כן, מככב בשמלות הערב ומעניק תחושת יוקרה. שמלות הערב זכו העונה גם לנגיעות של ניטים או פנינים המתכשטים את השמלה.


גולברי שמלה 349.90 שח  צילום יניב אדרי

גולברי שמלה 349.90 שח צילום יניב אדרי

פלטת הצבעים מגוונת וכוללת שמלות בצבע השולט העונה -  הקורל,  הכולל פריטים בגוון כתום ואדמדם, לצד שמלות בצבעי פסטל עדינים ורכים בוורוד, צהוב, ירוק ותכלת,   וליין של  שמלות בצבעים עזים ונועזים, בבדים איכותיים, מותאמים למזג אוויר הישראלי לנוחות מקסימלית.

לרגל הפתיחה הסניף מציע מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות.

צילומי ההשקה- נאוה הרן זלצמן, שרה איקו, יפה גביש






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה